Volvo Duett

Tips, frågor och allmänt snack om motorcyklar, båtmotorer, bilar m.m.
PipaZ

Inlägg av PipaZ »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Glömt o tagit bilder :oops:
Men är det intressant? <!-- </EdIndex> --></div>
Samuel

Inlägg av Samuel »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Beror på skicket, så ta bilder och skicka i ett Pm du <!-- </EdIndex> --></div>
fd Körmoped
ilogurra

Inlägg av ilogurra »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Blev rent å fin det du 8) 8) <!-- </EdIndex> --></div>
Samuel

Inlägg av Samuel »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->När jag hade kört ut bilen och undra varför den inte ville gå, Jag som meckar och "klein" här på forumet äter panpizza och kollar på :wink:

Bild

En bonus bild på pärlan
Har inget annat att uppdatera med, pga av att inget hänt :(

Bild <!-- </EdIndex> --></div>
fd Körmoped
ilogurra

Inlägg av ilogurra »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->panpizza :mutt: <!-- </EdIndex> --></div>
klein

Inlägg av klein »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hhaha japp hur såg du att det var panpizza :mutt: roligaste är att titta på när andra arbetar :D <!-- </EdIndex> --></div>
Pop

Inlägg av Pop »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->ser ut som garagen som vi har ute vid gamla militär flygplatsen, f11... numera känd som stockholm skavsta, (beläget i nyköping, 10 mil söder om stockholm för er som ej bor i närheten) <!-- </EdIndex> --></div>
Samuel

Inlägg av Samuel »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jo det är ett gammalt militär garage, numera privatägt :D
Är ju ett kanongarage, stor och lagom varmt, dock lite dålig belysning men men, man ska ju inte klaga, Kostar mig inte många kronor att ha bilen där <!-- </EdIndex> --></div>
fd Körmoped
Samuel

Inlägg av Samuel »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Uppdate idag då:
Vart inte så mycket meck eftersom jag lyfte upp bilen på lyften och helt plötsligt vart det 3 dagars jobb extra cocos_acc.gif
Eller 2 dagar om man verkligen jobbar på.

Men en riktig provtur fick den iallafall, ca 2km vart den samt lite tomgång på gården utanför garaget. gick fint hela tiden.

Men 70blås åkandes på en järntunna från Preem är väldigt intressant, och extra trevligt eftersom förardörren låg kvar i garaget :wink: men den drog inte snett iallafall :mrgreen:
Då är ju bromsarna schyssta, Trevligt :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
fd Körmoped
Samuel

Inlägg av Samuel »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->ops, bilen får bara stå kvar i garaget en månad fick jag reda på förra veckan, så nu blir det bråttom att få den körbar,
Började idag iallafall med att svetsa klart dörren, Men nån hade slarvat bort hörselskydden så kunde inte slipa av svetsfogarna :evil:

Då började jag pilla bromsar (igen) nu är dom justerade rätt garanterat

Monterade in förarstol och konstaterade att blinkersspaken faller tillbaka om man vill blinka vänster, Någon som ligger på en ny?

Sen massa annat småjobb som måste göras. så nu kommer det bli många uppdateringar :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
fd Körmoped
PipaZ

Inlägg av PipaZ »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Om ja inte minns helt fel så har jag en. Vet inte riktigt skicket på den, men kan kolla om du vill? <!-- </EdIndex> --></div>
Samuel

Inlägg av Samuel »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Gör de du :D Pm:a mig :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
fd Körmoped
Skriv svar