<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->:clapping: Det ser jättebra ut. Du var tveksam om du skulle använda Nos tanken. Det är riktigt snyggt med tanken på bilden, men vilka är de andra alternativen? <!-- </EdIndex> --></div>
Raketsport skrev: Det ser jättebra ut. Du var tveksam om du skulle använda Nos tanken. Det är riktigt snyggt med tanken på bilden, men vilka är de andra alternativen?
jag har ju två tankar till .en som är bra men med sliten färg och den andra tänkte jag ju kroma om först .kan ju lacka en tank svart krom eller om jag bara ska måla på lite piratrött på underfästet till bakljuset <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag skulle ha piratröd tank och låta baklyktsfästet vara samma som ramen eller vad har du för färg på gaffelbenen? <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Trodde jag skulle få svårt att hitta ett bakhjul till E-typen så jag renovera ett Topper bakhjul .Grimeca 120. allt är nytt på den .så just när den var klar så sprang jag på 2 bra orginalhjul till E-typen ..suck .men dom står i Garaget just nu .jag får byta ut hjulet när det andra orginalet är klart .he he så nu sitter man på ett grymt fint Topperhjul . .
Raketsport skrev:Jag skulle ha piratröd tank och låta baklyktsfästet vara samma som ramen eller vad har du för färg på gaffelbenen?
ok .då känner du lite som jag .tror det blir grymt .gaffelbenen blir det jag vill ..vad tycker du om gaffelbenen svart silver ? <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Original var de i silver som stötdämparna.... Jag tror att det skulle bli riktigt snyggt, men det är så svårt att säga när man inte ser moppen framför sig. <!-- </EdIndex> --></div>
Raketsport skrev:Original var de i silver som stötdämparna.... Jag tror att det skulle bli riktigt snyggt, men det är så svårt att säga när man inte ser moppen framför sig.
får prova silver .går ju bra att lacka om dom <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Riktigt snyggt!
Om du har silvriga gaffelben och baklyktsfäste så sätter du tank och allt blankpolerat i blickfånget. <!-- </EdIndex> --></div>