Filmtips

Här kan vi snacka om allt som inte passar in på övriga kategorier t.ex nytt moppeköp
Användarens profilbild
alf-johan
Forumsponsor

Inlägg av alf-johan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Braxmatte skrev:Vi som bara är 15 , får vi titta på såna där otäcka filmer utan vuxet sällskap slider_anon.gif

Jag tycker det är bra att hålla nån i handen när det är
otäckt :shock: :shock:
Jag tycker att det alltid är trevligt att hålla någon i handen, varese man ser på film eller ej 8) <!-- </EdIndex> --></div>
min avatarbild : är min gamla "SUKA"
Pop

Inlägg av Pop »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->ikväll vart det The Transformers: The movie. tecknade ifrån 86, denna film såg jag hos min granne runt 1997, och den är gryyyymt nostalgisk, till och med kan jag känna lukten av hans morsas nytända cigg hängandes i luften och känslan av fyra st bernards hundar komma rusande och dregla ner byxorna. snacka om man fick myror i brallan då och sprang runt och slogs med damsugar rör och plast pistoler... (hans morsa jobbade eftermiddag = föräldrar fritt) <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Har nyligen sett:
Law abiding citizen - Riktigt bra thriller, med oväntade vändningar. Lite snabbt avslut bara.

Bild <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
S_Compakt

Inlägg av S_Compakt »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->slumdog millionaire är en höjdare <!-- </EdIndex> --></div>
PipaZ

Inlägg av PipaZ »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->I rymden finns inga känslor är faktiskt riktigt bra!
Sen att man får se ganska mycket av flakmoppen är bara en bonus :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
dr.novolette
Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..

Inlägg av dr.novolette »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->såg den för 10 minuter sedan å rätt bra faktiskt :D men vad satt det för motor i packen :? <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Måste nog se den då... Har varit skeptisk till den efter jag sett trailern. <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Användarens profilbild
billykid
Forumsponsor

Bra film

Inlägg av billykid »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Det är en bra film......Law abiding citizen ,,, mistick_yes.gif <!-- </EdIndex> --></div>
Levve

Inlägg av Levve »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Vi var ner till bion och kollade nya Åsa-Nisse nyss..
Faktiskt roligare än vad hade tänkt mej. Positivt överraskad :D <!-- </EdIndex> --></div>
bigge

Inlägg av bigge »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->sista natten med gänget :D riktigt bra! mycket fina bilar inge plast skit :P <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->jo blir nog att gå å kika på Åsa-Nisse..alla tidningsskribenter har ju dömt ut den så jag vill nog se om dom talar sanning.. :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
Pop

Inlägg av Pop »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->kommer nog krävas lite våld och alkohol för att få få mig att se åsa nisse filmen... svensk buskis är bland det sämsta som förmodligen har skapats av mänskligheten. men jag glädjs åt dom som kan uppskatta sånt, för det är verkligen unikt och dom som gillar det älskar ju alltid skratta högre än den bredvid :lol:

jaja, nog om det. tips från mig då.

Happythankyoumoreplease riktigt nice film! indie rulle, komedi med lite romantik i såklart, lite känsla av att det faktiskt kunde varit en svensk film. ja, sen är ju malin åkerman med i den också.

och ska ni hyra, eller hitta den på cdon.com så testa "Kärlek i New York", för det är det otroligt dåliga namnet på svenska. nu ska jag nog ringa och mordhota den som satte namnet. <!-- </EdIndex> --></div>
Pop

Inlägg av Pop »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->nya grejer på g... blade runner 2?

http://www.moviezine.se/artikel/6854-uppfoljare-till-blade-runner-paring-garingng

en pre och en uppföljare... nice nice säger jag, hoppas det blir lika bra som riktiga filmen, och inget 90 minuter av explosioner... <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
erlan
Forumsponsor

Inlägg av erlan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Raketaren skrev:..alla tidningsskribenter har ju dömt ut den .. :wink:
Brukar väl vara ett bra tecken??

erlan <!-- </EdIndex> --></div>
dr.novolette
Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..

Inlägg av dr.novolette »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Var å såg den senaste 3D filmen om grottdykare å nog ska den ses på bio å 3D för att komma till sin rätt Sanctum hette den
(kanske det kommer en p-films uppföljare som heter..just det Rectum
gottdykning på andra nivåer i 3D oh..hemska tanke :shock: ) <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar