Raketaren skrev:tror det kom -75 när ramen gjordes om litegrann för den nya tanken..
jo men båda våra ramar är ju 75 or med nya tanken ,måste finnas tidiga o sena 75 or
Tank ram
Min 75a har varken ny tank eller ram
Men 75or börjar bli svårfunna. nu finns ju bara 70or att köpa nya
men innehållet kanske har blivit tömt i tanken braxen... .. jo dom har börjat bli *svårfunna* men ibland tillverkas ju faktiskt piratkopior av 75 an.. :meangreen: <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
Raketaren skrev:men innehållet kanske har blivit tömt i tanken braxen... .. jo dom har börjat bli *svårfunna* men ibland tillverkas ju faktiskt piratkopior av 75 an.. :meangreen:
Är det dom som är röda ( Piratröda) <!-- </EdIndex> --></div>
Raketaren skrev:men innehållet kanske har blivit tömt i tanken braxen... .. jo dom har börjat bli *svårfunna* men ibland tillverkas ju faktiskt piratkopior av 75 an.. :meangreen:
Är det dom som är röda ( Piratröda)
<!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Svårfunna ? När man är i Grängesberg på fest finns det fler 750 än 700 flaskor , och ändå var det väl över 20 år sedan dom bytte
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->:headbang: grymt fint som vanligt
Silverfärgen på din gaffel har du fixat det eller har din målarkludd fixat lacken .Funderar på vilken silverfärg jag ska ha till min gaffel
Uploaded with ImageShack.us <!-- </EdIndex> --></div>
Uploaded with ImageShack.us
sen var jag tvungen att montera tut så ni vet att det är e-typ
sen tture ser du så fint det blev med lite list på kåpan <!-- </EdIndex> --></div>
sm-50
e-type-73 objekt
e-type-74
e-type-75 ekf
f-50glx-ekf
1199 flaka
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->HE HE det var en fin svart list .
Fan har du motor till din E-type .Jag är en motor kort här <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->he-he jo det är ju samma här har ju en som står å suktar att få komma igång på hyllan.... behövs en cylle till den bara <!-- </EdIndex> --></div>