Slåss om flest inlägg tråden..(alt. skitsnackstråd..)

Här kan vi snacka om allt som inte passar in på övriga kategorier t.ex nytt moppeköp
Användarens profilbild
zappafan
Forumsponsor

Inlägg av zappafan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->:lol:, ps. hur gick det med Katten? <!-- </EdIndex> --></div>
Idrott luktar svett - Sport luktar bensin..
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hon lider troligen av njursvikt så det är inget vidare med henne faktiskt. Vi ska ta fler prover och planera medicinering. <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Användarens profilbild
SachsMekarn

Inlägg av SachsMekarn »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hoppas hon kryar på sig. <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
zappafan
Forumsponsor

Inlägg av zappafan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Raketsport skrev:Hon lider troligen av njursvikt så det är inget vidare med henne faktiskt. Vi ska ta fler prover och planera medicinering.
Brukar väl komma om hon är uppe till åren kommen? :sorry: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ja, hon är nog gammal för att vara av rasen Ocicat faktiskt. Men den tanke på att vi har en 17-årig bondkatt som skuttar omkring som ingenting så känns det tråkigt att en 10-åring får dessa komplikationer. <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Användarens profilbild
knilsknilsson
Forumsponsor
Kontakt:

Inlägg av knilsknilsson »

Raketsport skrev:Hon lider troligen av njursvikt så det är inget vidare med henne faktiskt. Vi ska ta fler prover och planera medicinering.
Usch vad tråkigt :( Hoppas kissen blir bättre :) <!-- </EdIndex> --></div>
Adam Karlsson

Volvo 142 1969
Crescent Saxoped 1139 Sport 1959
Crescent 2000 1958
Crescent Autoped 1955
Apollo Motorette 1957
Zündapp Combinette 1954
Diverse Veterancyklar
https://photos.app.goo.gl/LvU8Uka8xyXbk2GL7
Användarens profilbild
zappafan
Forumsponsor

Inlägg av zappafan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Nån som provkört/äger en Segway? 8)
Bild <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
SachsMekarn

Inlägg av SachsMekarn »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->På en Veteranmarknad så var det någon fima som hade sådanna där så man kunde få provköra. Men jag ville inte skämma ut mig :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
pangerva
Forumsponsor

Inlägg av pangerva »

SachsMekarn skrev:På en Veteranmarknad så var det någon fima som hade sådanna där så man kunde få provköra. Men jag ville inte skämma ut mig pga mitt dåliga balanssinne :lol:
Jasså? :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
Zündapp 1968 KS50 Super Sport Special
Monarped ombyggd M349F -59
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
Användarens profilbild
SachsMekarn

Inlägg av SachsMekarn »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Japp! Men jag tänkte att jag kommer snubblarunt med dendär rymdvarelsen så jag skippa det :D <!-- </EdIndex> --></div>
Amarace

Inlägg av Amarace »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->I morrn blir det skoterkörning heeeeela dagen :) Har tankat fullt och packat ned verktyg, rep, spade, yxa, reservdunk o.s.v Samt lite ved. O ändå har jag plats för mat/fika. Rymligt i en Ski Doo Trapper 500 :)
Ska bli solsken enligt vädret, så det finns hopp om en lyckad dag. Söndagen skulle bli fin också, så det blir nog skoterkörning då också. Måste passa på i helgen, har beredskap i två veckor sedan så man inte kan köra lika långt hemifrån. <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
knilsknilsson
Forumsponsor
Kontakt:

Amarace skrev:I morrn blir det skoterkörning heeeeela dagen :) Har tankat fullt och packat ned verktyg, rep, spade, yxa, reservdunk o.s.v Samt lite ved. O ändå har jag plats för mat/fika. Rymligt i en Ski Doo Trapper 500 :)
Ska bli solsken enligt vädret, så det finns hopp om en lyckad dag. Söndagen skulle bli fin också, så det blir nog skoterkörning då också. Måste passa på i helgen, har beredskap i två veckor sedan så man inte kan köra lika långt hemifrån.
Hördu du du, du glömmer väl inte att packa med kameran :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
Adam Karlsson

Volvo 142 1969
Crescent 2000 1958
Crescent Autoped 1955
Apollo Motorette 1957
Zündapp Combinette 1954
Diverse Veterancyklar
Amarace

Inlägg av Amarace »

knilsknilsson skrev:
Amarace skrev:I morrn blir det skoterkörning heeeeela dagen :) Har tankat fullt och packat ned verktyg, rep, spade, yxa, reservdunk o.s.v Samt lite ved. O ändå har jag plats för mat/fika. Rymligt i en Ski Doo Trapper 500 :)
Ska bli solsken enligt vädret, så det finns hopp om en lyckad dag. Söndagen skulle bli fin också, så det blir nog skoterkörning då också. Måste passa på i helgen, har beredskap i två veckor sedan så man inte kan köra lika långt hemifrån.
Hördu du du, du glömmer väl inte att packa med kameran :wink:
Hehe, jag är ingen kameramänniska, men ska se om jag lyckas få några bilder (men bara med mobilen) :) Blir ju upp i fjället så nån fin bild kanske det kan bli. (härligt att man kan sätta sig på skotern o åka 2,5 mil hemifrån så är man på fjället). <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
knilsknilsson
Forumsponsor
Kontakt:

Amarace skrev:
knilsknilsson skrev:
Hördu du du, du glömmer väl inte att packa med kameran :wink:
Hehe, jag är ingen kameramänniska, men ska se om jag lyckas få några bilder (men bara med mobilen) :) Blir ju upp i fjället så nån fin bild kanske det kan bli. (härligt att man kan sätta sig på skotern o åka 2,5 mil hemifrån så är man på fjället).
Jadu det låter inte så illa. Funderar på att göra en riktig Sverige-resa någon gång, med Amazonen kanske? :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
Adam Karlsson

Volvo 142 1969
Crescent 2000 1958
Crescent Autoped 1955
Apollo Motorette 1957
Zündapp Combinette 1954
Diverse Veterancyklar
Användarens profilbild
pangerva
Forumsponsor

Inlägg av pangerva »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ensam eller i sällskap med "kameraman/-kvinna"? <!-- </EdIndex> --></div>
Zündapp 1968 KS50 Super Sport Special
Monarped ombyggd M349F -59
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
Skriv svar