Kolla, det här har jag köpt!!

Här kan vi snacka om allt som inte passar in på övriga kategorier t.ex nytt moppeköp
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Snyggt Lasse! helt klart godkänt. :clapping:
Sivletto har riktigt fräcka prylar <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Användarens profilbild
Patrik
Kontakt:

Inlägg av Patrik »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Öryd skrev: Köpte du en tom påse? :shock:
Köpte två påsar idag när jag köpte en ny kaffebryggare:
Bild

/ P <!-- </EdIndex> --></div>
Please consider the environment before printing this message.
Pop

Inlägg av Pop »

alf-johan skrev:Pop. du har så rätt mycket gott kom ur 50 talet, såna skor hade vi på 50 talet, med högt skaft( basketboll känga) och jeansen var uppvikta ingefär dubbla slag, på den tiden fick man skrubba jeansen själv, numer är det ju redan gjort. vit t-shirt och röd jacka ala James Dean, då var det lte stil på jeansen, numer ser det ut som alla har skitit på sej, ( får väl fan för detta) men det är min åsikt) 8)
försök hitta byxor som sitter bra om baken, även dom man köper på dressman nuförtiden åker ner och visar halva röven. enda som håller dom uppe är hängslen eller skärp. allt är standaliserat finns inga bra former på jeansen längre.

dom bästa jag haft var ett par byxor jag fick ta över från min brorsa när jag gick i 7an, snubblade med dom och så gick det hål i knät... och dom vart otroligt snygga och stiliga några år senare när dom blev omsydda med 10 tala andra byxor ala punk mode <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
alf-johan
Forumsponsor

Inlägg av alf-johan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->När jag började att köpa jeans på 50 talet då var det Lee Riders som gällde, köpte sådana på 80 talet också, har fortfarande en Lee Riders Jacka kvar , som tyvärr är för Liten nu, riktigt bra grejor :D <!-- </EdIndex> --></div>
min avatarbild : är min gamla "SUKA"
Roos

Inlägg av Roos »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Köpte det här mopeden igår :)
En Husqvarna Cornette med 2-växlad äggmotor. (HVA 4222).

Hade stått still i över 20 år, så den var en aning smutsig :)
Bild

Men efter en tvätt så blev ren och fin igen :)
Bild

Har precis plockat av motorn och ska gå igenom den, för att se vad som behöver bytas <!-- </EdIndex> --></div>
Levve

Inlägg av Levve »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->De va då själva f-n va du har börjat shoppa Olle! Vunnit på tips :roll: :?: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Lasse väss
Forumsponsor

Inlägg av Lasse väss »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Rackarns rar moppe Olle :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
alf-johan
Forumsponsor

Inlägg av alf-johan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Han kanske är miljonär, fast ingen vet om det staff_shutup9ou.gif <!-- </EdIndex> --></div>
Roos

Inlägg av Roos »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Haha, för ett tag sedan när jag köpte de andra mopederna så sa jag till mig själv:
"Nu köper jag inga fler innan de här mopederna är färdiga"........

Men jag tycker verkligen att HVA Cornette är en väldigt trevlig och intressant mopedsort, samtidigt som den inte är alltför vanlig,
så jag slog till ändå :)

Är ju inte miljonär och den högsta vinsten jag har vunnit lotto (trisslott) är 200kr. Men jag kände att jag kunde avvara de 500kr som mopeden kostade ändå :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
alf-johan
Forumsponsor

Inlägg av alf-johan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ja det gjorde du rätt i :P <!-- </EdIndex> --></div>
dr.novolette
Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..

Inlägg av dr.novolette »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->va trotsigt att luta cyklarna mot väggen bredvid ett cykelställ :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
NiklasHögberg

Inlägg av NiklasHögberg »

dr.novolette skrev:va trotsigt att luta cyklarna mot väggen bredvid ett cykelställ :lol:
det skulle ja också göra. cykelställ är ju rena döden för moped och cykelhjul!! <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
Tofta

Inlägg av Tofta »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ropade in en kulturtidning att ha på pakethållaren på raketarn,fint skick på den är ju lika gammal som moppen.

Bild

// tofta. <!-- </EdIndex> --></div>
Med vänlig hälsning, Tofta.

1256 Champion lätt Bukkompenserad.
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->:clapping: blir ju kanon på pakethållaren..... :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
Användarens profilbild
Lasse väss
Forumsponsor

Inlägg av Lasse väss »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Kommer du till mellsta så vi får läsa den :lol: :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar