.Hynboholm skrev:Mer dyrgripar... En Golden Champ gick för 29255:- förut på Tradera.
http://www.tradera.com/item/302481/2522 ... champ-1255
.
Hmm jag såg den med....Hmmm säjer jag bra.....

.Hynboholm skrev:Mer dyrgripar... En Golden Champ gick för 29255:- förut på Tradera.
http://www.tradera.com/item/302481/2522 ... champ-1255
Kan vi då konstatera att det utkristalliserats tvenne kategorier av "moppelovers"Micke S skrev:Läcker och jättefin moppe men fanken vad dyra moppar börjar bli (20 tusen)![]()
1
Vanligt i alla kretsar, såg samma sak när jag var som mest aktiv med modellflyget. En del var fantastiskt fina på att bygga flygplan men kunde nätt och jämt starta och landa och en del flög fatastiskt bra men föredrog att köpa färdigbyggda modeller. Jag låg väl någonstans mitt i mellan, jag passade ofta på att köpa färdigbyggda plan när någon i byggänget ville sälja, de flygplanen hade inte varit i luften många timmar om man säger såOutbackJack skrev:Kan vi då konstatera att det utkristalliserats tvenne kategorier av "moppelovers"Micke S skrev:Läcker och jättefin moppe men fanken vad dyra moppar börjar bli (20 tusen)![]()
1
De som tycker det är kul äga och renovera gamla moppar och är jättelyckliga över det?
och
de som hostar upp en tunna guld och köper sig denna lycka?
Ok det ÄR OT..jag vet..
För 9 tusen hade jag slagit till direkt och försvarat det med att en sådan där tar ju nästan ingen platsTolvNollNio skrev:Dök upp tre fina Mustang Mamba på väldigt kort tid på blocket häromdan.
Prisklasserna var 15000;. 18000:- och denna ovan för 9000:- som nästan såg finare ut än om andra två,
men just då var den ovan till salu på en annan ort..
En stor fördel har dom tillsammans med Crescent Compact, sällan bucklor i tanken
Bromsarna däremot.. minns dom som väldigt dåliga!
Kan förstås ha berott på ungdomligt oförstånd, hellre köpa trimdelar än bromsbackar.
Få se om man blivit klokare med åren, då det står en Mamba i garaget.
Ja det blev en sån också då man ju vill ha nånting "närodlat" också
Äh, den är det ingen brådska att sälja.Micke S skrev: Den där Mamban du har i garaget är det verkligen nödvändigt att behålla den?