Jag har sett kompletta signalhorn i begagnat skick nå 2000kr. Så jag kan förstå att säljarens tanke, men som vanligt så känns det dyrare om startbudet ärt 2000 än om slutbudet är detsamma.
Vinnare i E-tuna backtävling juni 2015, 2:a i Hallsta backtävling 2016. Vinnare i E-tuna backtävling juni 2017 och vinnare i Hallsta backtävling 2017. Tvåa i Sura backtävling 2018. Vinnare i E-tuna backtävling 2018
Är för dålig på att avgöra om detta är en E-type eller SM50 för en tusenlapp i denna annons: https://www.blocket.se/angelholm/Moped_ ... a=23_7&w=3" onclick="window.open(this.href);return false; men det ser nästan ut som den haft en Briggs & Stratton monterad
Det ser ut att vara en markspets till Gilson jordfräs. Den där som man justerar baktill på fräsen för att den ska bearbeta jorden ordentligt och inte driva fräsen framåt för fort.
Vinnare i E-tuna backtävling juni 2015, 2:a i Hallsta backtävling 2016. Vinnare i E-tuna backtävling juni 2017 och vinnare i Hallsta backtävling 2017. Tvåa i Sura backtävling 2018. Vinnare i E-tuna backtävling 2018
Det är början på ett par fästen till en sån där Lifan 100cc tvåtaktare. Men det är inte så illa som det ser ut, för de bortkapade rören ligger nere i mitt garage nu. Resten står förresten också där.