Raketsport skrev:Synd att du missade den, men köparen är nog riktigt lycklig nu
Ja så tänkte jag med - att hoppas att den kommer till någon som är jättesugen på moppe och blir glad. Nu gav jag förstås inte upp så lätt utan frågade om killen hade någon mer
Vinnare i E-tuna backtävling juni 2015, 2:a i Hallsta backtävling 2016. Vinnare i E-tuna backtävling juni 2017 och vinnare i Hallsta backtävling 2017. Tvåa i Sura backtävling 2018. Vinnare i E-tuna backtävling 2018
Ja så tänkte jag med - att hoppas att den kommer till någon som är jättesugen på moppe och blir glad. Nu gav jag förstås inte upp så lätt utan frågade om killen hade någon mer
Ja men jag får inte besked förrän i kväll på den. Återkommer...
Vinnare i E-tuna backtävling juni 2015, 2:a i Hallsta backtävling 2016. Vinnare i E-tuna backtävling juni 2017 och vinnare i Hallsta backtävling 2017. Tvåa i Sura backtävling 2018. Vinnare i E-tuna backtävling 2018
Spännande med över 100 bud fast priset är ändå inte över 3000kr.... http://www.tradera.com/item/281855934" onclick="window.open(this.href);return false;
För övrigt känner jag på mig att jag kommer få sälja Ducatin till högstbjudande utan reservationspris.
Det tråkiga är att när man träffar folk på stan eller rally säger ALLA "Den där kommer du få minst 15 för!", trots att jag inte haft ett ändå bud över 10....
Fan ta nostalgi!
FN M13 450 SV. 4vxl. 1952
Monarscoot. Ilo Piano G50. 3 vxl. 54cc. 12V HPI. Rito-vev. 1957. Fläktkyld.
MBA Panda. Sachs 501. 4 vxl. 1976
Ducati Mini 2. 3 vxl. 1972
2 små barn!
Helvetesjdjwbnalaoaon3bebjekwiwiw7e6 k3ow8d6dvrbk3l2owiydhdjfkel3!!!!!!
Jag kan inte ens få 9000 för en komplett moped enbart tillverkad under 3 år och någon begär 8500 för en tank till en av kanske Europas vanligaste mopeder!
FN M13 450 SV. 4vxl. 1952
Monarscoot. Ilo Piano G50. 3 vxl. 54cc. 12V HPI. Rito-vev. 1957. Fläktkyld.
MBA Panda. Sachs 501. 4 vxl. 1976
Ducati Mini 2. 3 vxl. 1972
2 små barn!
GhR08 skrev:Helvetesjdjwbnalaoaon3bebjekwiwiw7e6 k3ow8d6dvrbk3l2owiydhdjfkel3!!!!!!
Jag kan inte ens få 9000 för en komplett moped enbart tillverkad under 3 år och någon begär 8500 för en tank till en av kanske Europas vanligaste mopeder!
Tråkigt läge Jag förstår din frustration... Jag är faktiskt lite förvånad över att du inte får mer för den Med en sådan trevlig modell i gott skick borde man få lite mer tycker jag... Men som sagt "tillgång och efterfrågan" det är nog just det som är, efterfrågan är nog inte så stor på en sådan modell som inte många känner till.
Hade han det?
Det var en 5x motor som han hade köpt från Tyskland som var i bra skick komplett med 7 hp cylinder. Men jag fick sedan besked om att killen som köpte moppen och hade fått veta att han kunde få köpa med motorn också gjorde det. Så det bidde inget alls
GhR08 skrev:Helvetesjdjwbnalaoaon3bebjekwiwiw7e6 k3ow8d6dvrbk3l2owiydhdjfkel3!!!!!!
Du får tänka så här - vad skulle jag själv betala för min moppe om den inte vore min. Då är man inte långt ifrån vad många andra kan tänkas betala.
Dom är nog inte det nä, men den blev inte såld för det.
Den här för 7500:- däremot borde redan varit såld om priset gäller. Dvs om säljaren inte tänkt sig budgivning..
samt annonsen: https://www.blocket.se/stockholm/Fram_s ... a=23_7&w=3" onclick="window.open(this.href);return false;
Om sen en sån är nåt kul att köra?
Någon som vet vilken motor en sån har?
Heter den KM50 kanske?
Kört enpetare som var förvånansvärt pigg, på plan mark..
En Zündapp Combimot 258 ser det ut som, sista varianten med planetväxellåda.
Helt plötsligt blev det enkelt hitta information om dessa.
Trevligt lära sig något nytt
googlade "Combimot 258" och hamnade på... Raketsport!
Samt en massa länkar till företag som hade delar till dessa.
jag ser att du gör ett till försök.
jag skulle ha fotat den med något jämförelseobjekt, så det syns hur liten den är.
det vore nog ett sätt att atrahera fler spekulanter.
den är ju en perfekt depåmoppe, men det är det nog inte många som inser.