Slåss om flest inlägg tråden..(alt. skitsnackstråd..)
-
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Var ute o körde hela dagen ute i ödemarken, och när jag var hemma skulle jag bara köra en runda innan jag for upp på gården, då i lössnön när jag gasade på så for mattan. RIngde en kompis som kom med en plywoodskiva att ställa den på o dra hem den.
Så jag var väldigt glad att det hände nästan hemma istället för då jag var o snurra i skogen, då hade det inte varit så kul, mottagningen på telefon var halvtaskig där också.
Så nu måste jag fixa igång Sno-TRic dubbebandaren, kan ju inte va utan skoter nu när skotersäsongen är som finast. <!-- </EdIndex> --></div>
Hela 100mConrad Engström skrev:Blev det många kilometer att släpa den ?

Så jag var väldigt glad att det hände nästan hemma istället för då jag var o snurra i skogen, då hade det inte varit så kul, mottagningen på telefon var halvtaskig där också.
Så nu måste jag fixa igång Sno-TRic dubbebandaren, kan ju inte va utan skoter nu när skotersäsongen är som finast. <!-- </EdIndex> --></div>
-
- SachsMekarn
- SachsMekarn
- SachsMekarn
- Lasse väss
- Forumsponsor
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->

Mvh Patrik <!-- </EdIndex> --></div>
Ja, usch. Fast härom dagen var det kameran som grymtade då jag smög förbi på farthållaren strax under 90km/h.Lasse väss skrev:Fy f:n vad jag hatar dom där kamerorna
(Men har aldrig blitt fotad

Mvh Patrik <!-- </EdIndex> --></div>
Please consider the environment before printing this message.
- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt:
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->tror vi har totalt 3-4 i hela nyköping kommun, och dom sitter faktiskt där dom behövs, folk som gärna tror det är en dragerace strip.. inte bättre när det kallas för "stigtomta rakan", har för mig att det är gammal nödlandningsfällt för f11 så den är ju bred. men inte roligt köra där med bilar som kör om en på moppen i 150, tills nu <!-- </EdIndex> --></div>