barr3 skrev:fränt blir de iaf!!
selmis kan jag få se en bild från sidan?
är inte stötdämparna lite väl långa?
eller kanske bara bilden som lurar?
Dom är ju lite roliga i modell dom här skapelserna,höjden som är nu är exakt mått på en 50S.
Men jag vill nog ha ner den mer,jag avaktar lite med det tills allt är monterat.
56:an skrev:Kul bygge men väldigt mycke sprejburkar där...
Varuprover,man vill ju prova produkterna man säljer i det dagliga.
Annars finns det naturligtvis inget behov att ha ett överflöd med burkar för lite moppepyssel
musköchrister skrev:är det brompedalen du tänker på så sitter den ihop med en stång som går genom ramen och är splinesad på vä sida
Pedalen har jag,det var hur vänstersidans konstruktion ser ut.
Var till Rösebäcken igår kväll å hittade lite smått o gott,får testa ikväll om jag får ihop det
Hasse skrev: Klart du får ihop det. Dina byggen håller hög klass. Jag tror att du fixar det mesta så händig som du är.
Det blev lite knivigt,men jag ringde min idol Bengt Alsterlind...så efter några rullar tejp så löste vi problemet.Broms klart.
Han lovade att titta förbi under helgen när elsystemet ska dras....han yrade om kabelfritt...det låter spännande
Nu är det bara elsystem kvar på ramjobbet,känns som vinterpysslet kommer att bli klart lite väl tidigt.
Motorpysslet är ju kvar som tur är
Har gungat lite på den idag och man märker vilken otrolig skillnad det var på dämparna,ska bli kul att provköra sen