Fått någon snö?

Här kan vi snacka om allt som inte passar in på övriga kategorier t.ex nytt moppeköp
Användarens profilbild
Mattias-M

Inlägg av Mattias-M »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->här har vi 70-80cm snö och spöregn. kul.. <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
alf-johan
Forumsponsor

Inlägg av alf-johan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Regn i går och mer i dag, :shock: <!-- </EdIndex> --></div>
min avatarbild : är min gamla "SUKA"
Användarens profilbild
Lasse väss
Forumsponsor

Inlägg av Lasse väss »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->I går morse var det -20,5 och nu på morgonen +/- 0 :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
Grannen

Inlägg av Grannen »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Minus 6 grader, inatt 3 cm snö och småsnöar fortfarande...Kul :lol:
Mer snö att vänta, lollo mig... :lol: Ut o skotta igen.. <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->här har det ju lyckats ramla ner sursnö... :evil: tvi för den lede..men det är ju behaglig temperatur på ca 0 grader.. :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
Windsor50

Inlägg av Windsor50 »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->3+,takdropp,fågelkvitter,bar asfalt, känsla av vår här i nordöstra småland :D <!-- </EdIndex> --></div>
ilogurra

Inlägg av ilogurra »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Regn halva natten å + grader :( :( Jävlar va grisigt de är på vägen nu! <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Rexxy
Kontakt:

Inlägg av Rexxy »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->+4 och det töar som bara den!! MEEER!!! :D:D:D <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
alf-johan
Forumsponsor

Inlägg av alf-johan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ja nu droppar det +2 idag, varmt och skönt i mekarskrubben mefipallina_yahoo.gif <!-- </EdIndex> --></div>
min avatarbild : är min gamla "SUKA"
dr.novolette
Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..

Inlägg av dr.novolette »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->tjohoo nu är det bara att åka iväg å dra av husvagns garaget om det inte redan rasat in kan bli en kul överaskning :D
Har ju inte kunnat skotta av det pga diskbråcket men idag får jag hjälp av en bekant kul med omtänksamma människor :D På tal om kyla så lyckades jag komma över en brutal värmare till den stora kallbodan :wink: perfekt när man ska pula på mitt i vintern å med denna värmare kan jag nog få snön på taket att smälta bort om jag bara kopplar in slangen på vinden ha..ha det är en militär sjukvårdstältsvärmare med ett separat elverk inbyggt för fläkt dieselpump å brännare mao. behöver ingen el över huvudtaget dessutom kliniskt ren varmluft bränsle förbrukningen ligger på ca 1,5liter/h å det kan det ju vara värt..den går nog även att använda som eftertork om man kommer på att göra en garagelack eftersom det ingick 60m spridarslang som man kan lägga efter väggarna..
Gubben började annonsera på 10 papp sänkte till 8500 jag lämnade ett bud på 4000 å han ringde :shock: värmaren är endast provstartad å har stått konserverad redy to run! ska bli kul att testa :D
Bild
] <!-- </EdIndex> --></div>
ilogurra

Inlägg av ilogurra »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ser ut som att det kan bli varmt med en sån 8) 8) :) <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
SachsMekarn

Inlägg av SachsMekarn »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Tuvärr 2+ här, slaskigt värre :cry: <!-- </EdIndex> --></div>
ilogurra

Inlägg av ilogurra »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
SachsMekarn skrev:Tuvärr 2+ här, slaskigt värre :cry:
Håller med! :( :( Hällre 2-!!! <!-- </EdIndex> --></div>
dr.novolette
Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..

Inlägg av dr.novolette »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->ohh nu e man hemma igen..det hade inte rasat :D men de var nog jävligt nära :shock: upp till knäna på platt tak (typ altantak) med 4,5m spännvidd mellan stolparna (tele stolpar) jag har dom groffsigaste reglarna som gick att köpa på brädgården fast nog var det svajigt värre.. jag vill få in 2 fordon å har en djävligt snäv gårdsplan. därav denna konstiga konstruktion ska ngn gång fixa portabla stolpar att ställa mellan fordonen men det har alltid kommit ngt emellan tyvärr i övrig så ligger tempen på -6 å snöar hela tiden så man roar sig med boben har tom varit den barmhärtige samariten å skottat av grannfruns gård när jag ändå var i farten hon är ensam å gammal så nog kan man gott hjälpa till tycker jag :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
Trottelfeber
Kontakt:

Inlägg av Trottelfeber »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Det börjar bli jobbigt här i området eftersom fler och fler går upp och hyvlar av taken på sina hus, jag skulle också vilja göra det men jag är så hysteriskt höjdrädd. Får hjärtklappning bara jag tänker på det... buhu.

Det är bara att bita ihop och hoppas att taket/taken håller. <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar