helt rätt Braxen...håller på försöka komplettera den för den kommande översynen.. skulle ha hittat ett originalstyre till den oxå...sitter ju ett tt-styre på den just nu... <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->1 tim 45 min (sedan en halvtimme till att försöka få in en bild från telefonen i datorn ) kameran har pajat
iof. återstår att klinga in ekrarna, men det är runt skapligt redan nu
sak bygga mig ett riktningsställ , i allafall känner jag att det svåraste är klart
Nu ska jag pressa i nya hjullager som låg i brevlådan
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ja, nu må ni kalla mej "Oxtokig" ..... MEN !!! en skön altan, en sving, några pilsner, en gitarrstämmare och en 00:a så är fälgen klotrund och perfekt i sidled, "Braxen" duger det med ett klockrent E
Lasse väss skrev:Ja, nu må ni kalla mej "Oxtokig" ..... MEN !!! en skön altan, en sving, några pilsner, en gitarrstämmare och en 00:a så är fälgen klotrund och perfekt i sidled, "Braxen" duger det med ett klockrent E
Lasse väss skrev:Ja, nu må ni kalla mej "Oxtokig" ..... MEN !!! en skön altan, en sving, några pilsner, en gitarrstämmare och en 00:a så är fälgen klotrund och perfekt i sidled, "Braxen" duger det med ett klockrent E
Hur fan vågar du
Va ?? Vad menar du nu ? Stämma så lågt som i ett E <!-- </EdIndex> --></div>
Hur fan vågar du
Va ?? Vad menar du nu ? Stämma så lågt som i ett E
Om det är 19tum kan det funka men det beror lite på vilken sorts pilsner och hur många du hade <!-- </EdIndex> --></div>