Mer än tresiffrigtHilmersson skrev: topspeed vill jag åka en bit över tresiffrigt.

Ja en topphastighet runt 1050Km/h med mitt super köpetrim och låga förarvikt tror jag absolut på, ingen kan ställa in snabbgasen bättre än jag så ser inget dilemma att nå fyrsiffrigt med denna Rally super sportare.Braxmatte skrev:Mer än tresiffrigtHilmersson skrev: topspeed vill jag åka en bit över tresiffrigt.fyrsiffrigt alltså
Ja det låter rimligtHilmersson skrev:Ja en topphastighet runt 105,0Km/h med mitt super köpetrim och låga förarvikt tror jag absolut på, ingen kan ställa in snabbgasen bättre än jag så ser inget dilemma att nå fyrsiffrigt med denna Rally super sportare.Braxmatte skrev:Mer än tresiffrigtHilmersson skrev: topspeed vill jag åka en bit över tresiffrigt.fyrsiffrigt alltså
Tog en sväng med enpetarn i nedförsbacken vid E18 medvind 12m/s och trampade utav f-nHilmersson skrev:Ja en topphastighet runt 1050Km/h med mitt super köpetrim och låga förarvikt tror jag absolut på, ingen kan ställa in snabbgasen bättre än jag så ser inget dilemma att nå fyrsiffrigt med denna Rally super sportare.Braxmatte skrev:Mer än tresiffrigtHilmersson skrev: topspeed vill jag åka en bit över tresiffrigt.fyrsiffrigt alltså
Med drevning för 201m kanske.SachsMekarn skrev:Ja det låter rimligtHilmersson skrev:Ja en topphastighet runt 105,0Km/h med mitt super köpetrim och låga förarvikt tror jag absolut på, ingen kan ställa in snabbgasen bättre än jag så ser inget dilemma att nå fyrsiffrigt med denna Rally super sportare.Braxmatte skrev:Mer än tresiffrigtHilmersson skrev: topspeed vill jag åka en bit över tresiffrigt.fyrsiffrigt alltså
Tackar glömde skriva att jag även lackat om motorblocket (vart riktigt bra) Förstår ej hur spanjorerna tänkte när dem lackade blocken bajsbruna.Lasse väss skrev:Ser bra ut
Oja den har väll en toppfart på 10km/h i timmen just nu om man sitter och sparkar med fötterna.Conrad Engström skrev:Pissar på allt som är i vägen. Jo kanske men det är en bit tills att allt börjar lira.
Och under tiden är alla Sachsar långt borta.![]()
![]()