<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ja, blir jag stannad får jag skylla på att mitt stöd järnrör ligger hemma. Fast tror inte stödet är det första dom kommer lägga energi på <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Vårpremiär med 2013 ikväll, köpte med några wienerbröd
& fick lite kaffe & svammel hos några kompisar, på vägen hem tog jag en liten extra sväng å drog ur den ordentligt, var uppe & snuddade på 40 sträcket... <!-- </EdIndex> --></div>
zappafan skrev:Vårpremiär med 2013 ikväll, köpte med några wienerbröd
& fick lite kaffe & svammel hos några kompisar, på vägen hem tog jag en liten extra sväng å drog ur den ordentligt, var uppe & snuddade på 40 sträcket...
Den moppen är bara hur snygg som helst Zappa... <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
zappafan skrev:Vårpremiär med 2013 ikväll, köpte med några wienerbröd
& fick lite kaffe & svammel hos några kompisar, på vägen hem tog jag en liten extra sväng å drog ur den ordentligt, var uppe & snuddade på 40 sträcket...
Men du har ju inga sidokåpor på den fina moppen! <!-- </EdIndex> --></div>
Zündapp 1968 KS50 Super Sport Special
Monarped ombyggd M349F -59
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->En vanlig sak som jag reagerar på är vajern till växeln på
Cresentskotern på biden.
Är det bara jag som reagerar. Felet lämmnar jag åt andra på forumet att avgöra, om ni ser det. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Va ut på en första liten tur för året med Transportmonarpeden, Skottade fram till förrådet o tog fram den då det var fint väder idag. Tre tramp så var den igång Ilo kan man lita på! <!-- </EdIndex> --></div>