Ni vinner i skellefteå i morrn med, MEN PÅ TORSDAG ÄR NI MUERTO!!! <!-- </EdIndex> --></div>zappafan skrev:Det lever fortfarande....zappafan skrev:Skellefteå AIKtrodde jag inte riktigt på men...
Slåss om flest inlägg tråden..(alt. skitsnackstråd..)
-
- Kontakt:
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->skulle inte förvåna mig om att skellefteå vinner 2 matcher till så det blir ett 7de möte allt för dessa jävla pengar.mig veterligen är hockey den enda sport man har så måååååååånga chanser att köra final i tänk om dragracingtävlingar skulle vara så bäst av 7 vinner eller i 100m häck ja ni hör vilken jävla kalkoncirkus det är denna hockey och alla misshandlar nä lägg ner skiten och ge panchisarna lite bättre pension !!Tack för mig jag är inte Bitter
<!-- </EdIndex> --></div>

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Ja, tror säkert att silverberg drog straffen i sudden med flit i stolpen.. Mycket skickligt måste jag säga. Men jag kan hålla med dej Cobra.
Det är allt en jävla cirkus. <!-- </EdIndex> --></div>
cobra karlsson skrev:skulle inte förvåna mig om att skellefteå vinner 2 matcher till så det blir ett 7de möte allt för dessa jävla pengar.mig veterligen är hockey den enda sport man har så måååååååånga chanser att köra final i tänk om dragracingtävlingar skulle vara så bäst av 7 vinner eller i 100m häck ja ni hör vilken jävla kalkoncirkus det är denna hockey och alla misshandlar nä lägg ner skiten och ge panchisarna lite bättre pension !!Tack för mig jag är inte Bitter![]()
![]()
![]()
![]()

Det är allt en jävla cirkus. <!-- </EdIndex> --></div>
-
- Kontakt:
- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt:
- pangerva
- Forumsponsor
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Gävle ligger i landets södra halva
Men okej då, ni norrlänningar kan väl få vara med och fira ändå.
http://www.ludd.luth.se/~vk/pics/misc/sverigekarta.gif <!-- </EdIndex> --></div>
Nu är du allt ute och cyklar!

Gävle ligger i landets södra halva

Men okej då, ni norrlänningar kan väl få vara med och fira ändå.

http://www.ludd.luth.se/~vk/pics/misc/sverigekarta.gif <!-- </EdIndex> --></div>
Zündapp 1968 KS50 Super Sport Special
Monarped ombyggd M349F -59
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
Monarped ombyggd M349F -59
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
-