Coola/fula/billiga/dyra mopeder på BLOCKET, TRADERA och EBAY

Här kan vi snacka om allt som inte passar in på övriga kategorier t.ex nytt moppeköp
fatchance
Forumsponsor
Ort: Eskilstuna Moped Kultur / Hallsta Moppers south side

Inlägg av fatchance »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Daggis skrev:Hej!

Angående min annons ni kommenterade ovan.

Vad tycker ni är ett rimligt pris för moppen?

Och ja röret är inte snyggt men med det passiva systemet så toppade den drygt 70 och med detta fula rör gör den 80-85 och som jag i min glädje skrev i en annan tråd körde jag i från alla moppar i Old Ox rallyt i går.

mvh

Daggis
Rimligt pris är 3100:- Är på semester, kommer hem på fredag - Deal? :wink:

Svårt och säga vad ett rimligt pris är, men du hade väl "till högst bjudande", det borde framgå i slutänden vad som är rimligt.

Skriv gärna vad du fick för pärlan, och får du inget, har du från mig/enl. mig ett j-vligt rimligt bud att fundera över. :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
Daggis

Inlägg av Daggis »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hej Stefan!

Nej, jag skrev inte till högsbjudande utan satte en i mitt tycke rimlig siffra som jag sedan justerat ner. Puch Florida i fint skick är inte billiga.

För 3 100 kr får du ett brunnet vrak om du ska ha en Florida, så ditt bud bör nog vara bra mycket högre än det annars kan jag lika gärna behålla den, så fattig är jag inte.

Men jag har ett nytt projekt på gång och säljer den gärna för ett vettigt pris.

mvh

Daggis <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
zappafan
Forumsponsor

Inlägg av zappafan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Nu ska jag inte va sån men nog träffa du på ovanligt slöa Dappar, dom jag vet av går inte dåligt :sorry: (beror väl på hur mycket trim dom hade åxå..)

prissättning är ju alltid svårt.. [img]images/smiles/Trilly-70-12jeff_results[1].gif[/img] <!-- </EdIndex> --></div>
Idrott luktar svett - Sport luktar bensin..
Daggis

Inlägg av Daggis »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Så sant Zappa, det var inga värstingar MEN de hade det vanliga Zundapp "gå fort trimmet" super eler minitherm 70cc, jamarcol avgas och 20 eller 24 fugge. Och väntade sig INTE att få pisk av en Florida med fläktmotor. <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag tror Fatchance tänkte på annonsen: Crescent 2000 för 3000kr eller högst bjudande. <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
fatchance
Forumsponsor
Ort: Eskilstuna Moped Kultur / Hallsta Moppers south side

Inlägg av fatchance »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Daggis > Blev nog ett missförstånd där, jag menade som Jossan säger Crescenten i Katrineholm.
Och du menade din Florida... Ryck bort en nolla så har du priset, (skojade bara.)
Den är fin och verkar gå nästan lika fort som en Fram King :wink: , så mitt råd till dig är att behålla den. <!-- </EdIndex> --></div>
Daggis

Inlägg av Daggis »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Har inte plats och intresse för två moppar samt behöver finansiera köpet av en mope jag hellre vill ha.

Grannens Puch racing med 75cc.

mvh

tompa
Kontakt:

Inlägg av tompa »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Passa på, något för den händiga och plåtslagarkunniga :D

http://www.tradera.com/Sidokapor-till-Husqvarna-Novolett-auktion_302488_115184323 <!-- </EdIndex> --></div>
Daggis

Inlägg av Daggis »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Såld för 16, helt ok. <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
pangerva
Forumsponsor

Inlägg av pangerva »

Daggis skrev:Såld för 16, helt ok.
Grattis!

Men hade du tagit min avbetalningsplan hade du fått 17 :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
Zündapp 1968 KS50 Super Sport Special
Monarped ombyggd M349F -59
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
Användarens profilbild
CR1151
Kontakt:

Fin Raket

Inlägg av CR1151 »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->http://www.blocket.se/skaraborg/Crescent_Raketen_28342348.htm?ca=14&w=2 <!-- </EdIndex> --></div>
flora

Inlägg av flora »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Angående Crescent 2000 för 3000:-, jag var med i budgivningen upp till 7000:- men den gick till en samlare i Skåne, han hade bestämt att han bara skulle ha den så han ökade på alla andra bud som kom in, jag vet inte vad den hamnade på. <!-- </EdIndex> --></div>
Crescent Golden Champ 1255
Crescent Champion 1256
Mustang Cross B
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Re: Fin Raket

Inlägg av Raketsport »

:drewl: :drewl: En av de snyggaste mopederna som tillverkats enligt min mening! <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
igmab

Inlägg av igmab »

zappafan skrev:Nu ska jag inte va sån men nog träffa du på ovanligt slöa Dappar, dom jag vet av går inte dåligt :sorry: (beror väl på hur mycket trim dom hade åxå..)
prissättning är ju alltid svårt.. [img]images/smiles/Trilly-70-12jeff_results[1].gif[/img]
Vi har ett par Dappar här nere som går i ärliga 95-100km/tim, med oportade Athena 70cc. Nu hjälper det ju tyvärr inte, eftersom min Puch M50 Racing går fortare :D

Hej Daggis förresten :D

/Martin <!-- </EdIndex> --></div>
Daggis

Inlägg av Daggis »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hej Martin!

Går min affär i lås med grannen kommer jag att höra av mig till dig för att förädla racingen :D

Skit samma hur fort dapparna gick jag körde i ala fall ifrån dem med Floridan.

Nu är den såld och hoppas att den nye ägaren får mycket glädje av den.

mvh

Skriv svar