<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Vad är det för likhet mellan en trubbig kniv och en zundappmoped??????
Jo: Bägge är slöa <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Tyckte filmen var bättre än boken ,boken börja ju bra, men efter 400 sidor var man rätt less på alla färder hit & dit i tid & rum & gud vet vars... <!-- </EdIndex> --></div>
zappafan skrev:Tyckte filmen var bättre än boken ,boken börja ju bra, men efter 400 sidor var man rätt less på alla färder hit & dit i tid & rum & gud vet vars...
Boken är mycket bättre än filmen, tyckte filmen var <!-- </EdIndex> --></div>
zappafan skrev:Tyckte filmen var bättre än boken ,boken börja ju bra, men efter 400 sidor var man rätt less på alla färder hit & dit i tid & rum & gud vet vars...
Boken är mycket bättre än filmen, tyckte filmen var
Ja, filmen var inte mycket att hurra för. Däremot sker en markant försämring i varje ny bok i serien tycker jag. När man var framme vid "I stort sett menlös/Mostly harmless" känns det som han skrev på rutin.
Radioteatern från BBC (12 delar à ~30 minuter) är nog mina favoriter av allt som har med Liftarens guide att göra. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ja boken jag har är på 880 sidor, & en kompis påstod det är en "måste" bok att ha läst, men jag vet inte om jag skulle tvinga nån att läsa den, för så fantastisk tycker väl inte jag den är, men är väl ingen bokmal heller... <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag tycker boken var lite jobbig på ett vis, jag hade inte tålamod med den helt enkelt, men bra ändå.
Men inte tycker jag filmen var så tokig, man får ju se den som den är en film bara, skrattade en hel del iaf <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Tänkte ta 2013 på jobbet idag & finåka lite.. men då skulle det naturligtvis bli gråmulet & regn, men det kommer väl fler chanser... <!-- </EdIndex> --></div>