Stihligt !NiklasHögberg skrev:
ja hör efter vid tillfälle när ja snackar med dom. är stihl återförsäljare nämligen!!

mvh Patrik <!-- </EdIndex> --></div>
Sant fast det var tänkt att späda PÅ debattenPatrik skrev:...ditt inlägg späder bara ut debatten.blyfot skrev:
Det är precis som med koncentrerad juice 1 del juice till 4 delar vatten blir 5 delar.
/ Patrik
Nä jag kollade och dom luringarna hade satt dit nåt annat konstigt tecken, jag letade länge och hittade detta (+) bland tangenterna på datanPatrik skrev:Står det inte 1:5 på juicepaketet då ?blyfot skrev: koncentrerad juice 1 del juice till 4 delar vatten blir 5 delar.
mvh Patrik
Ok, själv så är jag inte värst förtjust i juice. Sist jag drack det på en hotellfrukost kom det upp efter 10-15minuter..blyfot skrev:
Nä jag kollade och dom luringarna hade satt dit nåt annat konstigt tecken, jag letade länge och hittade detta (+) bland tangenterna på datan
jaha, där ser du, den var garanterat felblandad, gör man det så har jag hört att det skär sig i magen.Patrik skrev:
Ok, själv så är jag inte värst förtjust i juice. Sist jag drack det på en hotellfrukost kom det upp efter 10-15minuter..
mvh Patrik
<!-- </EdIndex> --></div>Pangerva skrev:Om man inte ens kan hålla reda på decimalkomman eller enheter så ska man väl inte hålla på med detta.