Tack för din eminenta förklaring,Typ nr 1 är den jag använt, på alla 50cc crossar, och har tillverkats särskillt för varje cykel, så då kanske du förstår var för jag undrar, och sen har det snackats om ljuddämpare och den kanske man måste sätta där bak (eller)Rexxy skrev:
Testa lite igår, men utan stinger, gick så där, för litet munstycke.Hasse1 skrev:Ut och testa och filma få se resultatet
Stämmer bra, men hade inte satt på den, gjorde det idag på slöjdenalf-johan skrev:Ursäkta en åldring, men ska det inte vara en smalpipa bak
Fel där TommyRexxy skrev:Affe, du menar stinger?
Den är förmodligen indragen!
alf-johan skrev:Tack för din eminenta förklaring,Typ nr 1 är den jag använt, på alla 50cc crossar, och har tillverkats särskillt för varje cykel, så då kanske du förstår var för jag undrar, och sen har det snackats om ljuddämpare och den kanske man måste sätta där bak (eller)
Skit samma med det, menade maskin mässigt jagRexxy skrev:Ja, wiredragningen var ju det snyggaste också.
Aa det är den, han åker mycket på den också, då åkte han runt 5mil, han har den som bruks moppevihan skrev: kom igen......
ont: vilken frän moped!
Riktigt fin faktiskt du har ingen bild där den är på lite längra avstånd bort?
mvh
jaa då, duger, det som fattas för att kunna göra typ allt är en fräsConrad Engström skrev:Trevlig lya att meka i