<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->najs med nya garage bilder !
Ser fram emot fler..
Själv håller jag just nu på med mitt transformergarage.
Jaggan har kommit ner på golvet å lyften ska rullas över på plats "A" skotrar rullas runt å skåpar puttas omkring. kommer även att släppa ner rullarna från taket för att maskera bort bilen på plats "B"
Allt detta är för att grabben behöver en bra plats med lyft när han ska fixa sin lilla bil..Det är stötdämparbyte renovering av bromsar kamremsbyte mm.. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Mitt garage har väl oxå en tendens o bli stökigt....ska väl städa där framåt värmens intrång....lite hyllor ska upp oxå...hehe <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Slänger väll upp bilder på mina radioapparater med då!
En Skantic från 1938 som har varit min farmors fars. fungerar gör den också (men bäst på natten såklart!)
Och en Grundig:
<!-- </EdIndex> --></div>
Adam Karlsson
Volvo 142 1969
Crescent Saxoped 1139 Sport 1959
Crescent 2000 1958
Crescent Autoped 1955
Apollo Motorette 1957
Zündapp Combinette 1954
Diverse Veterancyklar https://photos.app.goo.gl/LvU8Uka8xyXbk2GL7
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->okej, då vet jag kanske ska flytta på den till något säkrare ställe så den inte far illa <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Det jag fascineras av när det gäller de små garagen är att dom oftast är fulla med bråte men att ni samtidigt kan göra fantastiska renoveringar. Själv behöver jag äckligt mycket plats för att kunna göra något. ( jag är även rätt lat ). <!-- </EdIndex> --></div>
NRoos skrev:Det jag fascineras av när det gäller de små garagen är att dom oftast är fulla med bråte men att ni samtidigt kan göra fantastiska renoveringar. Själv behöver jag äckligt mycket plats för att kunna göra något. ( jag är även rätt lat ).
Man tager vad man haver o gör det bästa av saken <!-- </EdIndex> --></div>