Pops Puch och Crush
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->sådär, svets igång igen!. dock har det hänt en olycka och kompisen skulle prova nya motorn, det slutade med att han krökte lite fotfästen eftersom han skulle stå upp fick han för sig när han körde. och även svänghjulet sket sig när han fick motorstopp på maxvarv.

men har fortsatt meckat med bakskärmen och infästning för den

så man kan justera lite

även falsat en kant så det blir lite snyggt mot kanten
första falsningen med nya falsen
åker ut igen och hoppas på få ihop den, ska se om jag har liknande svänghjul. vilket jag är osäker på. har nog bara sachs svänghjul... <!-- </EdIndex> --></div>

men har fortsatt meckat med bakskärmen och infästning för den

så man kan justera lite

även falsat en kant så det blir lite snyggt mot kanten

åker ut igen och hoppas på få ihop den, ska se om jag har liknande svänghjul. vilket jag är osäker på. har nog bara sachs svänghjul... <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Jag såg en värstingcylinder till Puch Maxi på veteranmarknaden i lördags. Den var på mer än 50 cc och som ny i skicket men det fattades kolv. Jag känner killen och kan fråga om du är intresserad. <!-- </EdIndex> --></div>ilogurra skrev:jag ä sugen på cyllen om den säljs!!!!
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->har fått en crescent moppe till... men än så länge har jag ingen motor till den... dock har jag en puch maxi motor över och en cylinder... så får jag inte tag på en sachs motor så blir det nog lite motorbyte igen...
även fått tag på en saab 90.... så kanske säljer av alla mopeder och börjar med bilar igen... <!-- </EdIndex> --></div>
även fått tag på en saab 90.... så kanske säljer av alla mopeder och börjar med bilar igen... <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->sådär, nu har jag äntligen fått köra lite moped och inte bara mecka! fan så nice den går...
motorbyte i kväll på golden shower. det blir nice, sen på fredag är det dags för långvägar köra.
även så ska crescent puchen få sig en sits imorgon eller i kväll.. ska iväg till polarens moster och se i fall det blir något snyggt <!-- </EdIndex> --></div>
motorbyte i kväll på golden shower. det blir nice, sen på fredag är det dags för långvägar köra.
även så ska crescent puchen få sig en sits imorgon eller i kväll.. ska iväg till polarens moster och se i fall det blir något snyggt <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Inga nya bilder, men ett namn till crescent och puch hybriden, numera går under namnet Crush, crescent och puch tillsammans.
igår byttes det handtag till några bättre begagnade maguras, och även sadeln kom på plats, dock så visade sig att syjuntan blev det inget av eftersom ägaren till tapetserar verkstaden stängde kl 3, vilken hon inte nämnde när vi frågade om vi fick droppa in kl 3, så vart en skum sadel med plast över <!-- </EdIndex> --></div>
igår byttes det handtag till några bättre begagnade maguras, och även sadeln kom på plats, dock så visade sig att syjuntan blev det inget av eftersom ägaren till tapetserar verkstaden stängde kl 3, vilken hon inte nämnde när vi frågade om vi fick droppa in kl 3, så vart en skum sadel med plast över <!-- </EdIndex> --></div>