<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Själv ser jag fram emot julen då man får lite lugn och ro från allt vad umgängesliv heter..
Jobb,vänner och familj suger musten ur varje fiber i kroppen så jag ser verkligen fram emot juletid... <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jepp, dom gånger jag kör med klockan så då minskar jag ner webläsaren lite bara (kör med endera 1280*800 eller 1366*768 eller 1900*1200 i upplösning beroende på vilken dator jag sitter vid).
Vad har du för dator (processor och minne) när det går så segt? Jag har en par slöa datorer, men Tradera fungerar klockrent ändå. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Tradera är så fylld med reklamskit så den blir jobbig att uppdatera.. så fort man har det minsta slapp dator eller trött lina så blir det
hopplöst att buda..
På min minilaptop ändrade jag fr. firefox till crome då blev den lite snabbare.
Men det är som med Expressen så fort man har den sidan uppe så segar datorn ihop.. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag har en 2,4Ghz pentium 4 som jag använder utan större problem, men jag har 1024Mb ramminne på den. Så uppgradera ramminnet så tror jag du märker en enorm skillnad.
Skicka ett PM till mig om vad du har för slags ramminne (borde vara DDR) så ska jag se om jag har nåt liggandes jag kan skänka åt dig <!-- </EdIndex> --></div>