Humortråden
-
- Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->En liten fredagsfräckis..
Lille Johan går på toaletten, stönande hörs från sovrummet. Han ser att föräldrarna har sex.
Innan dem hinner reagera så ropar Johan:
- Jag ska rida hästen!
... Johan hoppar upp på pappans rygg och han är glad att sonen inte ställer några frågor och låter honom hållas.
... Mamman börjar flåsa allt häftigare och stöna allt högre, lille Johan ropar:
- Håll i dig pappa! Det är nu jag och brevbäraren brukar bli avkastade <!-- </EdIndex> --></div>
Lille Johan går på toaletten, stönande hörs från sovrummet. Han ser att föräldrarna har sex.
Innan dem hinner reagera så ropar Johan:
- Jag ska rida hästen!
... Johan hoppar upp på pappans rygg och han är glad att sonen inte ställer några frågor och låter honom hållas.
... Mamman börjar flåsa allt häftigare och stöna allt högre, lille Johan ropar:
- Håll i dig pappa! Det är nu jag och brevbäraren brukar bli avkastade <!-- </EdIndex> --></div>
- SachsMekarn
-
- Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..
-
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->bonden lars hade köpt en ny mjölk maskin av arla och han blev ny fiken och hundrade hur den funkade å hur de kändes så lars körde in k** i maskinen å trycket på start
sen efter en stund så kom han å ville stänga av den men inga knappar funkade så han ringde till arla
lars- hej den här mjölk maskinen jag köpt av er hur stänger man av den?
arla- nej nej vi har konstruerat den så du behöver inte tänka på att stänga av den
lars- men om man ändå vill stänga av den?
arla- de går inte. Den stänger av sig själv när den mjölkat ur 5liter <!-- </EdIndex> --></div>
sen efter en stund så kom han å ville stänga av den men inga knappar funkade så han ringde till arla
lars- hej den här mjölk maskinen jag köpt av er hur stänger man av den?
arla- nej nej vi har konstruerat den så du behöver inte tänka på att stänga av den
lars- men om man ändå vill stänga av den?
arla- de går inte. Den stänger av sig själv när den mjölkat ur 5liter <!-- </EdIndex> --></div>
- SachsMekarn