Ditt nyaste inköp...gärna med bild.
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hade dom inte???
Jag var femton -71 ingen kunde missa MCB reklamen på den tiden. Fanns överallt till och med i skolan vi hade en mopedmotor i åttan i tekniksalen det var en HVA Flinta och en stor affisch på väggen har sett såna affischer säljas nu på Tradera dyra som attan... <!-- </EdIndex> --></div>
Jag var femton -71 ingen kunde missa MCB reklamen på den tiden. Fanns överallt till och med i skolan vi hade en mopedmotor i åttan i tekniksalen det var en HVA Flinta och en stor affisch på väggen har sett såna affischer säljas nu på Tradera dyra som attan... <!-- </EdIndex> --></div>
- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt:
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Motoraffischerna finns, men det finns inte i närheten lika många och snygga reklamaffischer för mopedmodeller och allmänt om märket.
(förutom ett antal Crescent cykelaffischer från 40-50-talet som är riktigt snygga.) <!-- </EdIndex> --></div>
(förutom ett antal Crescent cykelaffischer från 40-50-talet som är riktigt snygga.) <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Josefine Andersson
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
http://www9.vgregion.se/vastarvet/objekt.aspx?id=KLVM_HOLM0144 <!-- </EdIndex> --></div>
Och helt plötsligt så har vi hittat dem som tillverkade träbottarna, kanske köpet skedde i samma lokal t.o.m....Patrik skrev:Har köpt mig ett par nya "träbottar":
/ Patrik

http://www9.vgregion.se/vastarvet/objekt.aspx?id=KLVM_HOLM0144 <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Själv har jag inte så mycket minne utav "Toffel" förutom att vintertid så stod Olle Findus och målade parksoffor där inne på 80talet.
mvh Patrik <!-- </EdIndex> --></div>
Tja, vem vet?Frolzon skrev:Och helt plötsligt så har vi hittat dem som tillverkade träbottarna, kanske köpet skedde i samma lokal t.o.m....Patrik skrev:Har köpt mig ett par nya "träbottar":
/ Patrik
http://www9.vgregion.se/vastarvet/objekt.aspx?id=KLVM_HOLM0144

Själv har jag inte så mycket minne utav "Toffel" förutom att vintertid så stod Olle Findus och målade parksoffor där inne på 80talet.

mvh Patrik <!-- </EdIndex> --></div>
Please consider the environment before printing this message.
- Lasse väss
- Forumsponsor
- Lasse väss
- Forumsponsor
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Kom på en fråga ang mina nya dubbdäck till släpet !
Det ska ju vara olagligt att åka med tex. friktionsdäck på bilen och dubb på kärran, så ett dilemma uppstår då hos oss, frun vill ha dubb och jag vill ha friktionsdäck och vi har bara en släpkärra
Vad säger länsman tro ? det kan ju iallafall inte vara nått jättehiskligt brott.. <!-- </EdIndex> --></div>
Det ska ju vara olagligt att åka med tex. friktionsdäck på bilen och dubb på kärran, så ett dilemma uppstår då hos oss, frun vill ha dubb och jag vill ha friktionsdäck och vi har bara en släpkärra

Vad säger länsman tro ? det kan ju iallafall inte vara nått jättehiskligt brott.. <!-- </EdIndex> --></div>
- Lasse väss
- Forumsponsor