Ditt nyaste inköp...gärna med bild.
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
<!-- </EdIndex> --></div>
Jag ska se hur mycket snö det är ute när jag kommer hem till morsan nästa vecka så får jag se hur det blirerlan skrev:är hjulhusen lika som min -88 245a så kommer det att ta i sparklådan/framkant på hjulhuset.
är tight med 205/70-15
erlan

NV 1127
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Har letat länge nu och idag fanns den att hämta på kiosken.
Alla garage och källare bör ju ha denna tavla.

Uploaded with ImageShack.us <!-- </EdIndex> --></div>

Uploaded with ImageShack.us <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
En sån har väl alla
Min hänger i källaren
Har du köpt don nu
Vad kostade den
Jag säger som en känd HM medlem brukar säga:henrik123 skrev:Har letat länge nu och idag fanns den att hämta på kiosken.
Uploaded with ImageShack.us
En sån har väl alla

Min hänger i källaren

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ja den tavlan har jag jagat i många år. Säljs många på tradera tex för mellan 100-1000 kr och jag har alltid missat dom. Min fick jag för ynka 50 kr. Mycket nöjd med detta.
Så nu skall den upp på garage dörren. Får väll slänga upp en ny bild när den är på sin nya plats. <!-- </EdIndex> --></div>
Så nu skall den upp på garage dörren. Får väll slänga upp en ny bild när den är på sin nya plats. <!-- </EdIndex> --></div>
- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt:
- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt:
- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt:
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Delarna blir perfekt till den mopeden som vi tänkt.
Jag brukar gå rätt hårt fram med tejpen också, har ibland fått halvöppnade paket från posten. De har väl slitits upp i den ovarsamma transporten eller av nyfiken postanställd.
Jag brukar gå rätt hårt fram med tejpen också, har ibland fått halvöppnade paket från posten. De har väl slitits upp i den ovarsamma transporten eller av nyfiken postanställd.

//Jossan
Josefine Andersson
Josefine Andersson
Zündapp GTS50 -81
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Nu har det tillkommit en Zündapp i stallet också, efter ett adrenalinkicksökande i höstmörkret på Ebay.
Lite småsaker ska fixas, bl.a byta styre och fixa GTS-dekaler.
Annars får den vara som den är.
Lite småsaker ska fixas, bl.a byta styre och fixa GTS-dekaler.
Annars får den vara som den är.

Jörgen Hultman. Växjö Moppers.
Crescent F-50 -76, Crescent F-50 GLX -78, Crescent 1145 -57
Zündapp GTS 50 -81, Zündapp KS 50 -78, Monark 125 TTS -75
Crescent F-50 -76, Crescent F-50 GLX -78, Crescent 1145 -57
Zündapp GTS 50 -81, Zündapp KS 50 -78, Monark 125 TTS -75
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->blev ju ägare till ett trevligt ratbikeobjekt igårkväll...vi var ett gäng trevliga moppegrabbar från Bottnia Moppers som var ut på rockabillyafton i gårkväll
då budade jag in den här skönheten för tre pripps blå...

här blir det ju på med ett par hjul å en motor, blir lite problem med tanken eftersom det är hål i den..men får göra nåt påhitt även där
då budade jag in den här skönheten för tre pripps blå...

här blir det ju på med ett par hjul å en motor, blir lite problem med tanken eftersom det är hål i den..men får göra nåt påhitt även där

fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
reseradio/grammofon batteri/220 volt
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Mitt senaste inköp, passar till husvagnen i sommar: