Är kall som en grodamarklundt skrev:inget nytt denna vecka i år förutom ett bakslag,en fick en vit valborg i år,skrivet av en amatör som aldrig gått gymnasiet,gick bara ett halvår på komvux på 80-talet,har varken tur i kärlek eller pengar är enstöring på hel tid,en loser som ingen bryr sig om,saknar utbildning och som ingen lyssnar på,förtidspensionerad redan vid 18år fattig pensionär,fick frisedel från lumpen i början av 80-tale p.g av sjukdom,saknar vänner och bekanta,har ingen carisma,brukar ha problem med trafikljusen p.g av ingen corona (värmeutstrålning) ibland öppnas inte dörrarna när jag ska in på k cirkel p.g av avsaknad av värmeutstrålning,händer att jag går rakt in i dörrarna p.g av avsaknad av corona
övrigt
Re: övrigt
Alla gillar väl grodan Kermit....
Speciellt dialekten 

Senast redigerad av SS440-80 den 02 maj 2017, 20:00, redigerad totalt 1 gång.
-
Men du har lyckats få väldigt många som besökt denna tråd!
Sen har du ju fixat körkortet för eu-moppe
Du verkar dessutom vara riktigt bra på matematik!
Har heller inte gått gymnasiet, inte ens ett halvår på komvux..
Jo förresten, blev sammanlagt 5 dagar på gymnasiet. Men det var på två olika linjer och år..
Har nu i efterhand insett att hoppa av verkstadsteknisk linje var dumt, ack om man haft lite aning om att svarva/fräsa m.m.
Fick också frisedel, men på grund av dålig syn.
Många som mönstrade samtidigt blev avundsjuka för denna frisedel, hade gärna bytt detta år i statens kläder mot bra syn.
Har krockat med en och annan dörr pga denna usla syn, men nog mest för att man är så förvirrad
B-körkort blev det, men var inte särskilt snabb att ta det. Men väl snabb för 2 månader sen.. 2800:- i böter för 94 på 70-väg
Det var svettigt funderande på om körkortet fick behållas, men klarade sig.
Gick väl 3 månaders bensinpengar till böterna, absolut inte värt det!
Ps. trodde corona var en ölsort, så där fick det googlas och du lärde mig nåt nytt!
Sen har du ju fixat körkortet för eu-moppe

Du verkar dessutom vara riktigt bra på matematik!
Har heller inte gått gymnasiet, inte ens ett halvår på komvux..
Jo förresten, blev sammanlagt 5 dagar på gymnasiet. Men det var på två olika linjer och år..
Har nu i efterhand insett att hoppa av verkstadsteknisk linje var dumt, ack om man haft lite aning om att svarva/fräsa m.m.
Fick också frisedel, men på grund av dålig syn.
Många som mönstrade samtidigt blev avundsjuka för denna frisedel, hade gärna bytt detta år i statens kläder mot bra syn.
Har krockat med en och annan dörr pga denna usla syn, men nog mest för att man är så förvirrad

B-körkort blev det, men var inte särskilt snabb att ta det. Men väl snabb för 2 månader sen.. 2800:- i böter för 94 på 70-väg

Det var svettigt funderande på om körkortet fick behållas, men klarade sig.
Gick väl 3 månaders bensinpengar till böterna, absolut inte värt det!
Ps. trodde corona var en ölsort, så där fick det googlas och du lärde mig nåt nytt!
Blå/vit Monark 1209
Det finns massor med bra filmer om svarvning och fräsning på Yotube som man kan lära av. Abom och Mr Pete är ett par riktiga kändisar i sammanhanget.TolvNollNio skrev: Har nu i efterhand insett att hoppa av verkstadsteknisk linje var dumt, ack om man haft lite aning om att svarva/fräsa m.m.
https://www.youtube.com/user/Abom79/vid ... d=1&view=0" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.youtube.com/user/mrpete222/videos" onclick="window.open(this.href);return false;
Vinnare i E-tuna backtävling juni 2015, 2:a i Hallsta backtävling 2016. Vinnare i E-tuna backtävling juni 2017 och vinnare i Hallsta backtävling 2017. Tvåa i Sura backtävling 2018. Vinnare i E-tuna backtävling 2018
- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt:
Hej Tord! Först och främst, du behöver inte be om förlåt med det är starkt av dig. Jag blir berörd av att läsa din text om dig själv. Jag tycker du ska vara stolt över dig själv och du har vänner i oss på forumet, speciellt MickeS som du pratar med ofta. Finns alltid dem som inte kommer att uppskatta en och det är lätt att ta åt sig av det negativa, men här har du också vänner.
Lovar att jag kommer fram och hejar om jag ser en vit dt50r i Skelleftå.
Lovar att jag kommer fram och hejar om jag ser en vit dt50r i Skelleftå.
//Jossan
Josefine Andersson
Josefine Andersson
Se till att inte tappa sugen nu Tord utan fortsätt och skriv om dina körningar m.m. som du brukar 

Vinnare i E-tuna backtävling juni 2015, 2:a i Hallsta backtävling 2016. Vinnare i E-tuna backtävling juni 2017 och vinnare i Hallsta backtävling 2017. Tvåa i Sura backtävling 2018. Vinnare i E-tuna backtävling 2018
ska köra till min bror i morgon fredag
kör boliden vägen och väg 370 på vägen ditmarklundt skrev:ska köra till min bror i morgon fredag
på vägen dit passerar jag 2 kafeer ,kafee strandudden utanför boliden och kafee loket i kusfors som brukar vara öppna i juni-augusti
har sett avgaspluggen och vet var den sitter på dt50r,har visat polisen att jag finns i bilregistret i onsdags när jag ändå stannade i en fartkontroll för andra gången i år
Det verkar bli en ganska lång resa. I vilken ort bor din bror? Jag har för mig att du har skrivit det någon gång men har glömt vart det är.
Då blir det en tur på nästan 15 mil. 

- Bilagor
-
- Svansele.8.gif (20.64 KiB) Visad 3180 gånger
har kört till min bror i svansele nu tur och retur med eu dt50r
dt50r drog mer på dit vägen p.g av motvind och motlut 3,35liter och i medvind och medlut 1,09liter bensinmarklundt skrev:har kört till min bror i svansele nu tur och retur med eu dt50r