<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Vi skulle spränga en motor för mycket länge sen,har för mig att det var en Fiat men den gick aldrig sönder,men det blev ett skapligt hål i asfalten efter det glödande avgassystemet .
Har också för mig att det var en och annan öl inblandad
vad jag har hört (bor ju bara 6-7 mil bort så det har pratats bland folk på jobbet) så ska tydligen lådan vara tömd på olja (automat). men tydligen inte tillräkligt. så när motorn varvades upp så hade dom tydligen backen i. o med dom varven så drev tydligen lådan ändå. fast den var tömd <!-- </EdIndex> --></div>
vad jag har hört (bor ju bara 6-7 mil bort så det har pratats bland folk på jobbet) så ska tydligen lådan vara tömd på olja (automat). men tydligen inte tillräkligt. så när motorn varvades upp så hade dom tydligen backen i. o med dom varven så drev tydligen lådan ändå. fast den var tömd
misstänker att lådan skar ihop, olyckligtvis skar fel koppling först.
men det kanske stod något lika dyrt framför.
vad jag har hört (bor ju bara 6-7 mil bort så det har pratats bland folk på jobbet) så ska tydligen lådan vara tömd på olja (automat). men tydligen inte tillräkligt. så när motorn varvades upp så hade dom tydligen backen i. o med dom varven så drev tydligen lådan ändå. fast den var tömd
misstänker att lådan skar ihop, olyckligtvis skar fel koppling först.
men det kanske stod något lika dyrt framför.
erlan
då kan den ha gjrt det 2ggr. för vad jag hört så hände det 2ggr att bilen backa iväg. fast första gången stod det ingen bil bakom <!-- </EdIndex> --></div>