RADERAS

Amarace

Inlägg av Amarace »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
NiklasHögberg skrev:
Amarace skrev:Dom grå handtagen, är det 22-24 eller 24-24? Ser inte texten, men är det dom Italienska? Och pris?
vet ej vad dem suttit på men mätte dem lite snabbt o fick de endast till 22-22. de kan väl knappast vart till cykel?? pris är bud helst.dem skall vara de italienska. ja kan mäta mer noga och kolla när ja kommer hem efter jobbet!!
Ajdå, då går det inte, hade åtminstone ett varit 24 hade man ju kunnat använda dom.

O jo, dom såldes till cyklar också, hade själv såna där till cykel, men svarta. <!-- </EdIndex> --></div>
NiklasHögberg

Inlägg av NiklasHögberg »

Amarace skrev:
NiklasHögberg skrev:
Amarace skrev:Dom grå handtagen, är det 22-24 eller 24-24? Ser inte texten, men är det dom Italienska? Och pris?
vet ej vad dem suttit på men mätte dem lite snabbt o fick de endast till 22-22. de kan väl knappast vart till cykel?? pris är bud helst.dem skall vara de italienska. ja kan mäta mer noga och kolla när ja kommer hem efter jobbet!!
Ajdå, då går det inte, hade åtminstone ett varit 24 hade man ju kunnat använda dom.

O jo, dom såldes till cyklar också, hade själv såna där till cykel, men svarta.
okej då är de allstå till cykel. kanske nån annan som är intresserad av att ha dem till cykel då!! <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
Neifelheim

Inlägg av Neifelheim »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->tjena, glömde skriva i fredags, sorry! :roll: <!-- </EdIndex> --></div>
Skiter i vilket numer, jobba-äta-sova
Användarens profilbild
Cobra5000
Forumsponsor

Inlägg av Cobra5000 »

Amarace skrev:
NiklasHögberg skrev:

O jo, dom såldes till cyklar också, hade själv såna där till cykel, men svarta.
Ursäkta att jag lånar tråden Niklas.

Jag lyckades då få dit ett 22mm på gashandtaget efter en stunds övertalning med en vass kniv och lite däckmonteringspasta.
Det blev väl inte den perfekt runda formen när det väl satt där, men det får duga tills jag hittar ett riktigt 24mm handtag.

I vilket fall är det riktigt sköna handtagsgrepp, rekommenderas !!

Bild

Bild <!-- </EdIndex> --></div>
Amarace

Inlägg av Amarace »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jo ja vet att det går o göra så ibland, men till handtaget jag behöver fick man använda våld för o få dit ett vanligt 24mm (är i plast), klämmer lite redan nu, så med 22 blir det alldeles på tok.
Men grymt sköna vet jag att dom är. <!-- </EdIndex> --></div>
Pälle

Inlägg av Pälle »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Haha, monterade röda såna handtag på vår säckkärra idag.... 22or som legat i 10 år utan att komma till nytta. Sköna är de :) <!-- </EdIndex> --></div>
NiklasHögberg

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Intresset av mina delar verkar lite segt men samtidigt kanske ja ej har delar som tilltalar. men ja provar igen med några andra saker. Vdo mätaren är komplett och fungerar men har en liten spricka i glaset. Vxl delarna är dugliga med bra tappar, förgasaren till sachs är orörd och ej trasig men vissa saker saknas. bromsskölden blästrad och frisk med bromsbackar. undrar ni ngt så fråga bara eller om ni vill ha fler foton. priserna är bud de blir inga höga priser. men samtidigt så skänker ja inte bort delarna. pm:a svara i tråden eller kontakt via tele 073-8323649

Bild

Uploaded with ImageShack.us

Bild

Uploaded with ImageShack.us <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
Pälle

Inlägg av Pälle »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->PM skickat :D <!-- </EdIndex> --></div>
Neifelheim

Inlägg av Neifelheim »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->jag ber tusen gånger om ursäkt för att jag inte hört av mig om styrstolpen!! Har helt snöat iväg på andra projekt :oops: finns den kvar? <!-- </EdIndex> --></div>
Skiter i vilket numer, jobba-äta-sova
NiklasHögberg

Neifelheim skrev:jag ber tusen gånger om ursäkt för att jag inte hört av mig om styrstolpen!! Har helt snöat iväg på andra projekt :oops: finns den kvar?
Den ligger kvar men vet ej om pälle ville köpa den kanske! <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
Lanzar

Inlägg av Lanzar »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Du har PM! :D <!-- </EdIndex> --></div>
NiklasHögberg

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Mätaren Styrstammen vevpartiet samt bromsskölden sålt! kolla om ni ser ngt av intresse!! <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
Pälle

Inlägg av Pälle »

NiklasHögberg skrev:Mätaren Styrstammen vevpartiet samt styrstammen sålt! kolla om ni ser ngt av intresse!!
Och bromsskölden :D <!-- </EdIndex> --></div>
NiklasHögberg

Pälle skrev:
NiklasHögberg skrev:Mätaren Styrstammen vevpartiet samt styrstammen sålt! kolla om ni ser ngt av intresse!!
Och bromsskölden :D
ändrade rätt. såg ja skrev samma sak 2 gånger. dags o sova tror ja! jag kollar upp med en bult imorgon pälle om ja nu finner ej kolv!! <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
NiklasHögberg

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->inget mer som är av intresse för er? vxl delarna är till exempel i skapligt skick. sachsförgasaren är ej sönderdragen i fästet. den är även klar for att ha choke. har även gott om vitt wirehölje om ngn söker för lite customstuk. <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
Skriv svar