<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Tycker du borde leta efter ett snyggare styre gillar original styret på dessa moppar skarpt.
Ser ut som du har rätt grova däck på din?
När jag var 15 blev pappa sur för att jag slet sönder bakdäcket, så han leta upp ett riktigt grovt cross däck. Riktigt obekvämt att köra på, men fortfarande efter 8 år så är däcket långt i från slitet.....
Om du vill bli av med delar, så söker jag en bra tank till en nevada! Så jag också kan komma i gång att fixa min moppe =) <!-- </EdIndex> --></div>
reggaefisken skrev:Tycker du borde leta efter ett snyggare styre gillar original styret på dessa moppar skarpt.
Ser ut som du har rätt grova däck på din?
När jag var 15 blev pappa sur för att jag slet sönder bakdäcket, så han leta upp ett riktigt grovt cross däck. Riktigt obekvämt att köra på, men fortfarande efter 8 år så är däcket långt i från slitet.....
Om du vill bli av med delar, så söker jag en bra tank till en nevada! Så jag också kan komma i gång att fixa min moppe =)
var det styret som satt på när jag köpte det, menar nått liknande original som finns. bakdämparna har jag bytt då ena pajjade, så satte dit yamaha 550 dämpare
det är väl sk hobbex enduro, fram är det felfritt, men back är det sprickor o skit, så det måste bytas. Kommer dock bara sälja delar som finns i hyllorna, om jag inte tänkt ha dom till nått, onödigt o plocka delar från nått som är komplett <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Har funderat på bättre dämpade, för orginalet är väldigt svampiga. Men det kommer liten bit ner på listan att göra... <!-- </EdIndex> --></div>