Puch montana!

Original- och bruksrenoveringar samt Custombyggen.
Neifelheim

Inlägg av Neifelheim »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Pälle skrev:Tja, vad ska man kommentera? Inget synbart har ju egentligen hänt men jobba på nu bara.

Sätt ihop grejerna och putsa upp den så lär du få kommentarer :D

Hur ser framhjulet ut under svartfärgen?
Hmm, inte kollat något på det får göra det nån dag framöver....

Billykid, får se vad du tycker om den nu då:wink:, skärm till 16 tum fanns tidigare, men försvunnit, vet inte vart den är....kan kolla.

Affe tack ska du ha =)

Pop, haha, okej :) <!-- </EdIndex> --></div>
Skiter i vilket numer, jobba-äta-sova
Neifelheim

Inlägg av Neifelheim »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Bild

Bild

Bild

Bild

så ser moppen ut, o en bild på hur förgasarna jag säljer ser ut. 8) <!-- </EdIndex> --></div>
reggaefisken

Inlägg av reggaefisken »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Tycker du borde leta efter ett snyggare styre :) gillar original styret på dessa moppar skarpt.

Ser ut som du har rätt grova däck på din?
När jag var 15 blev pappa sur för att jag slet sönder bakdäcket, så han leta upp ett riktigt grovt cross däck. Riktigt obekvämt att köra på, men fortfarande efter 8 år så är däcket långt i från slitet.....

Om du vill bli av med delar, så söker jag en bra tank till en nevada! Så jag också kan komma i gång att fixa min moppe =) <!-- </EdIndex> --></div>
Neifelheim

Inlägg av Neifelheim »

reggaefisken skrev:Tycker du borde leta efter ett snyggare styre :) gillar original styret på dessa moppar skarpt.

Ser ut som du har rätt grova däck på din?
När jag var 15 blev pappa sur för att jag slet sönder bakdäcket, så han leta upp ett riktigt grovt cross däck. Riktigt obekvämt att köra på, men fortfarande efter 8 år så är däcket långt i från slitet.....

Om du vill bli av med delar, så söker jag en bra tank till en nevada! Så jag också kan komma i gång att fixa min moppe =)
var det styret som satt på när jag köpte det, menar nått liknande original som finns. bakdämparna har jag bytt då ena pajjade, så satte dit yamaha 550 dämpare :)

det är väl sk hobbex enduro, fram är det felfritt, men back är det sprickor o skit, så det måste bytas. Kommer dock bara sälja delar som finns i hyllorna, om jag inte tänkt ha dom till nått, onödigt o plocka delar från nått som är komplett :) <!-- </EdIndex> --></div>
reggaefisken

Inlägg av reggaefisken »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Var det några problem att montera yamaha dämpare? <!-- </EdIndex> --></div>
Neifelheim

Inlägg av Neifelheim »

reggaefisken skrev:Var det några problem att montera yamaha dämpare?
inte direkt, fästet är lite bredar om man säger så på dämparna, så gjorde en liten hylsa, och det funkar fint!:) <!-- </EdIndex> --></div>
reggaefisken

Inlägg av reggaefisken »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Har funderat på bättre dämpade, för orginalet är väldigt svampiga. Men det kommer liten bit ner på listan att göra... <!-- </EdIndex> --></div>
Neifelheim

Inlägg av Neifelheim »

reggaefisken skrev:Har funderat på bättre dämpade, för orginalet är väldigt svampiga. Men det kommer liten bit ner på listan att göra...
sålde min idag för o betala dumma böter....men kör på, kan hojta till om jag får tag på mer dämpare o dyl. <!-- </EdIndex> --></div>
Pop

Inlägg av Pop »

Neifelheim skrev:
reggaefisken skrev:Har funderat på bättre dämpade, för orginalet är väldigt svampiga. Men det kommer liten bit ner på listan att göra...
sålde min idag för o betala dumma böter....men kör på, kan hojta till om jag får tag på mer dämpare o dyl.
vad har du lyckats med för böter? <!-- </EdIndex> --></div>
Neifelheim

Inlägg av Neifelheim »

Pop skrev:
Neifelheim skrev:
sålde min idag för o betala dumma böter....men kör på, kan hojta till om jag får tag på mer dämpare o dyl.
vad har du lyckats med för böter?
var lite allt möjligt, mest pga alkohol och dumhet. <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar