<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Men orgina är det, även om den är omlakerad, fult. Det är ju bara några my färg på ytan av orginalet.
Hur skall jag tolka min Autoped från 53, där framdäcket är bytt, annars varenda orginalbricka och skruv sitter kvar. <!-- </EdIndex> --></div>
Orginal moped
-
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ett i-landsproblem är nog en bra benämning. För något världsproblem är det ju knappast..
På min orörda HVA Novolette har jag bytt både däck och slangar för att våga köra med den. Kilremmen och tändspolen ska också bytas inom kort och inte heller detta anser jag påverka värdet negativt.
Men det är ju jag. Den köpare som absolut måste ha de däck, det tändstift osv som satt på när den var ny får helt enkelt försöka hitta ett exemplar som har detta kvar! <!-- </EdIndex> --></div>
På min orörda HVA Novolette har jag bytt både däck och slangar för att våga köra med den. Kilremmen och tändspolen ska också bytas inom kort och inte heller detta anser jag påverka värdet negativt.
Men det är ju jag. Den köpare som absolut måste ha de däck, det tändstift osv som satt på när den var ny får helt enkelt försöka hitta ett exemplar som har detta kvar! <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Alla har sin egen definition av detta, alla får givetvis också ha det.
Slitdelar som är bytta, däck, kedja eller rem, vajrar, tändstift, glödlampor, till och med och avgassystemet, anser inte jag tar originalet ur fordonet, men när den är omlackerad har man suddat bort originalet, i mina ögon, oavsett hur fin lacken är.
Som sagt, detta är min definition och alla har rätt till sin.
Vad som är viktigt vid en försäljning är att man inte hävdar att skicket är orört och lurar en köpare att tro det, om man vet att så inte är fallet. <!-- </EdIndex> --></div>
Slitdelar som är bytta, däck, kedja eller rem, vajrar, tändstift, glödlampor, till och med och avgassystemet, anser inte jag tar originalet ur fordonet, men när den är omlackerad har man suddat bort originalet, i mina ögon, oavsett hur fin lacken är.
Som sagt, detta är min definition och alla har rätt till sin.
Vad som är viktigt vid en försäljning är att man inte hävdar att skicket är orört och lurar en köpare att tro det, om man vet att så inte är fallet. <!-- </EdIndex> --></div>
Jag kör så det ryker...
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
du stoppar ju i ny bensin hela tiden
<!-- </EdIndex> --></div>
slit delar är inget fel å byta! däck går ju åt fattar VEM som helst!scoiattolo skrev:Ett i-landsproblem är nog en bra benämning. För något världsproblem är det ju knappast..
Men det är ju jag. Den köpare som absolut måste ha de däck, det tändstift osv som satt på när den var ny får helt enkelt försöka hitta ett exemplar som har detta kvar!
du stoppar ju i ny bensin hela tiden