sachselände...

Tips och frågor. Motorer, reparationer, felsökning, trimning.
NiklasHögberg

Inlägg av NiklasHögberg »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
kreidlertm skrev:Kvalitetsöl imin mun är innis and gunn....
oki doki. hur många såna ska man köpa te dig då?? <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
kreidlertm

Inlägg av kreidlertm »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Kvalitetsöl imin mun är innis and gunn.... <!-- </EdIndex> --></div>
NiklasHögberg

kreidlertm skrev:Kvalitetsöl imin mun är innis and gunn....
jo de såg ja men hur många såna skall du ha i utbyte mot motorn då?? finns de i bolagets sortiment eller?? <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
Mange
Kontakt:

Inlägg av Mange »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->ha ha 8-10 masen ???? Väl mött i Mellsta å lycka tä mä Ap ollon.

Fan idag blev jag på fyllan, presenten(cobra)lura i mig några enstaka norrlänningar. :drunken: <!-- </EdIndex> --></div>
Zündapp Ks50 -74 517-50
Kreidler RS
kreidlertm

Inlägg av kreidlertm »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->niklas: jag har varit på fest och försökt använda min smartphone men blandad framgång .... därav flera postningar! du får motorn om du vill ha den så slipper jag skämma yxan ... eftersom du inte verkar nyttja starka drycker så ska inte behöva åka till bolaget! men jag vill varna dig! det är en sachsmotor och den kommer med all sannorlikhet att göra dig besviken! på verkstadsbänken eller på vägen..... <!-- </EdIndex> --></div>
NiklasHögberg

kreidlertm skrev:niklas: jag har varit på fest och försökt använda min smartphone men blandad framgång .... därav flera postningar! du får motorn om du vill ha den så slipper jag skämma yxan ... eftersom du inte verkar nyttja starka drycker så ska inte behöva åka till bolaget! men jag vill varna dig! det är en sachsmotor och den kommer med all sannorlikhet att göra dig besviken! på verkstadsbänken eller på vägen.....
jag tar mer än gärna emot den och kan ge några slantar för den också. skall renovera mig en fin compact och har en motor i bitar som saknar en hel del saker. har du ngt telefonnummer eller så s man kan komma i kontakt med dig på mellsta?! <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
kreidlertm

Inlägg av kreidlertm »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->jag rekomenderar att du söker dig till kannjacks anläggning på mellsta ..där kommer du hitta mig! motorn kommer finnas i närheten av min röda vwbuss och jag med för den delen.. 0702766097 är oxå ett sätt att kontakta mig.. <!-- </EdIndex> --></div>
NiklasHögberg

kreidlertm skrev:jag rekomenderar att du söker dig till kannjacks anläggning på mellsta ..där kommer du hitta mig! motorn kommer finnas i närheten av min röda vwbuss och jag med för den delen.. 0702766097 är oxå ett sätt att kontakta mig..
lysande ja tackar stort på förhand! o ja finns på 073-8323649 men ja finner dig nog! <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
Skriv svar