Har inte testat via Datorn dock. <!-- </EdIndex> --></div>
Har aldrig låtit sidan ladda klart, men ren hårdporrbild är det på helsida. Är för rädd om telefonen nu då jag har haft den ett tag, annars hade jag kunnat testa och se. (är så jobbigt o fixa iordning allt OM man måste återställla telefonen) <!-- </EdIndex> --></div>Raketsport skrev:Okej, det är inte bra alls. Om du vet vad sidan heter som tar över så pm'a mig namnet.
Det är väl så att man får reklam utifrån vad man brukar kika på ?Amarace skrev:Har aldrig låtit sidan ladda klart, men ren hårdporrbild är det på helsida.
Som sagt, helt omöjligt, nyrensad telefon och jag fick upp den där skiten. Och via min mobil är det 3 forum (Volvo), Facebook, Hotmail och Blocket jag använder nån gång, inget annat. Får det inte heller på nån dator (såvitt jag sett hittils, är som jag sagt tidigare alltid inloggad då), där jag surfar lite mer (dock ingen porr).Patrik skrev:Det är väl så att man får reklam utifrån vad man brukar kika på ?Amarace skrev:Har aldrig låtit sidan ladda klart, men ren hårdporrbild är det på helsida.
Själv så brukar jag få reklambanners från summitracing.com å liknande.
mvh Patrik