Så bäst att låta denna tråden dö bort om ingen vill radera den så börjar vi om.

ja de e nog likaså bra. vart conrad kom in i bilden fatta ja inte riktigt. men de kanske e ngn kommentar som saknas som ja missat att läsa. <!-- </EdIndex> --></div>reggaefisken skrev:ja denna tråd är rörig, borde radera hela tåden, Jag hade ett problem som jag löste själv, var lite uppe i varv och inget funka. sen blev det en liten trim tråd.
Just det. Om man inte står upp för en sak, tar man bort det.NiklasHögberg skrev:ja de e nog likaså bra. vart conrad kom in i bilden fatta ja inte riktigt. men de kanske e ngn kommentar som saknas som ja missat att läsa.reggaefisken skrev:ja denna tråd är rörig, borde radera hela tåden, Jag hade ett problem som jag löste själv, var lite uppe i varv och inget funka. sen blev det en liten trim tråd.
Jag vet faktiskt inte exakt märke, släng ett mejl till han på trimbutiken. Som jag förstått det så är det en maxicylinder som han låter någon svarva ner flänsarna på, därav det höga priset. Många pengar är det och det är klar att det är stort sett lika mycket som en gilardoni 74cc men då kan man ju inte ha fläktkylningen kvar. Jag har köpt en gila som jag håller på att bygga en ny motor till. Mycket vill ofta ha mer och då är det lika bra att lägga pengarna på det värsta som finns direkt. Fast jag hade hellre velat ha ett metrakit (jag är en rookie på reeds) men det verkar ju inte gå att få tag i längre.reggaefisken skrev:Vem tillverkar den 70cc cylindern till puch? kan bara hitta den på trimbutiken.se
Har inte läst om någon som testat den heller, känns lite så där att lägga ut lika mycket pengar på en cylinder som moppen är värd utan att veta om det håller??
verkar lite som blyfot försöker slå trimdoktorn Engström på fingrarna. men då har han nog o göra en stund. sen tycker ja de lät på han som att du skulle va komplett tokig med de du säger! <!-- </EdIndex> --></div>Conrad Engström skrev:Just det. Om man inte står upp för en sak, tar man bort det.NiklasHögberg skrev:ja de e nog likaså bra. vart conrad kom in i bilden fatta ja inte riktigt. men de kanske e ngn kommentar som saknas som ja missat att läsa.reggaefisken skrev:ja denna tråd är rörig, borde radera hela tåden, Jag hade ett problem som jag löste själv, var lite uppe i varv och inget funka. sen blev det en liten trim tråd.
Inlägget fans strax åvanför där jag skrev, svammel.