Erbjudande från Bikenet.se

Här kan vi snacka om allt som inte passar in på övriga kategorier t.ex nytt moppeköp
Peppe^
Kontakt:

Inlägg av Peppe^ »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Fick samma skickat till mig. <!-- </EdIndex> --></div>
Bild
bikenet
Kontakt:

Fraktfritt vid köp av minst 2 förgasare

Inlägg av bikenet »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->:D Gäller alla förgasare, blanda som man vill

www.bikenet.se <!-- </EdIndex> --></div>
56:an
Forumsponsor

Inlägg av 56:an »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->HVA D-motor cylindern (gjutjärn) skulle sitta på E-motorn (flinta) och vice versa så skulle allt bli så mycket bättre med förgasarbyten. :D

Det är lättare att få tag på en flintacylinder än en gjutjärnscylle till äggmotorn. Jag har varit nära på tradera men någon har budat högre än mig i sista sekunden. :evil: <!-- </EdIndex> --></div>
Amarace

Inlägg av Amarace »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
56:an skrev:HVA D-motor cylindern (gjutjärn) skulle sitta på E-motorn (flinta) och vice versa så skulle allt bli så mycket bättre med förgasarbyten. :D

Det är lättare att få tag på en flintacylinder än en gjutjärnscylle till äggmotorn. Jag har varit nära på tradera men någon har budat högre än mig i sista sekunden. :evil:
Ett bra bud så kan du få köpa en gjutjärn till D-motorn av mig, original :)

För övrigt ett bra rbjudande av Bikenet, tror jag ska ta o köpa både en 15mm och en 17mm ubåt, har ju funderat på o trimma en Ilo lite o bygga ihop en moppe som blir lite som en kromstockholmare, men med Ilo. <!-- </EdIndex> --></div>
Nedomansky

Inlägg av Nedomansky »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hur bra är dessa kopior i jämförelse med originalen? Dellortokopiorna är ju inga höjdare...... <!-- </EdIndex> --></div>
56:an
Forumsponsor

Inlägg av 56:an »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Amarace skrev:Ett bra bud så kan du få köpa en gjutjärn till D-motorn av mig, original :)
Tack så vänlig för det men jag avvaktar. :)

Man vill ju ha nåt att leta efter när man går runt bland borden på en veteranmarknad. :D <!-- </EdIndex> --></div>
reggaefisken

Inlägg av reggaefisken »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Är dom cylindrarna svåra att få tag i ?? Pappa har en 8-10 stycken i varierande kvalité. kanske ska ringa honom och få ut dom på tradera??? <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar