Erbjudande från Bikenet.se
Fraktfritt vid köp av minst 2 förgasare
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->:D Gäller alla förgasare, blanda som man vill
www.bikenet.se <!-- </EdIndex> --></div>
www.bikenet.se <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->HVA D-motor cylindern (gjutjärn) skulle sitta på E-motorn (flinta) och vice versa så skulle allt bli så mycket bättre med förgasarbyten. 
Det är lättare att få tag på en flintacylinder än en gjutjärnscylle till äggmotorn. Jag har varit nära på tradera men någon har budat högre än mig i sista sekunden.
<!-- </EdIndex> --></div>

Det är lättare att få tag på en flintacylinder än en gjutjärnscylle till äggmotorn. Jag har varit nära på tradera men någon har budat högre än mig i sista sekunden.

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
För övrigt ett bra rbjudande av Bikenet, tror jag ska ta o köpa både en 15mm och en 17mm ubåt, har ju funderat på o trimma en Ilo lite o bygga ihop en moppe som blir lite som en kromstockholmare, men med Ilo. <!-- </EdIndex> --></div>
Ett bra bud så kan du få köpa en gjutjärn till D-motorn av mig, original56:an skrev:HVA D-motor cylindern (gjutjärn) skulle sitta på E-motorn (flinta) och vice versa så skulle allt bli så mycket bättre med förgasarbyten.

För övrigt ett bra rbjudande av Bikenet, tror jag ska ta o köpa både en 15mm och en 17mm ubåt, har ju funderat på o trimma en Ilo lite o bygga ihop en moppe som blir lite som en kromstockholmare, men med Ilo. <!-- </EdIndex> --></div>
-
-