zundapp trim!
-
- Kontakt:
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
har inte lagt några pengar på trim alls
får se om det äns blir att köra med ks50:in sen då det härjar runt massa och snor mopeder m.m
/Karl <!-- </EdIndex> --></div>
Haha ja okejcobra karlsson skrev:Var glad för det du den slöaste av min zundappkonverteringar ligger på 90 + har inte drevat om den sen man var i Norberg och försökte sig på dragracing

/Karl <!-- </EdIndex> --></div>
sen att man får låsa in allt nu för tiden i kassavalv när man inte använder det e ju en annan sak
<!-- </EdIndex> --></div>
dom kan väll inte sno den när du körguuthiix7 skrev:Haha ja okejcobra karlsson skrev:Var glad för det du den slöaste av min zundappkonverteringar ligger på 90 + har inte drevat om den sen man var i Norberg och försökte sig på dragracinghar inte lagt några pengar på trim alls
får se om det äns blir att köra med ks50:in sen då det härjar runt massa och snor mopeder m.m
/Karl

Tråkigt att man inte får ha något ifred nuförtiden.... <!-- </EdIndex> --></div>
Haha nä det är sant men när man ställer den vid skolan, folk som blir av med sina moppar fastän dom låser, dom jävlarna vet väl hur man ska göra.a@westman skrev:dom kan väll inte sno den när du körguuthiix7 skrev:Haha ja okejcobra karlsson skrev:Var glad för det du den slöaste av min zundappkonverteringar ligger på 90 + har inte drevat om den sen man var i Norberg och försökte sig på dragracinghar inte lagt några pengar på trim alls
/Karl![]()
sen att man får låsa in allt nu för tiden i kassavalv när man inte använder det e ju en annan sak
Tråkigt att man inte får ha något ifred nuförtiden.... <!-- </EdIndex> --></div>
-
- Kontakt:
-
>>guuthiix7, vad har du för mål och vad får det kosta?
Det finns rätt mycket att välja på till Zündapp men man bör ju ha en plan.
Skall du åka 50CC, 70 eller kanske t.o.m 80>?
Hur mycket pengar har du att tillgå? Hur fort skall det gå?
Athena 70CC, 20-24mm förgasare och gärna en bättre pipa så går den som hejsan sedan.
IOM att du åker 3-växlat (som jag) får man vara lite försiktig att göra den för vass/spetsig i registret då man måste ha rätt bra i botten/mellaregistret för att orka igenom växlarna.
mvh Jonas <!-- </EdIndex> --></div>
Vad är en "portugalpipa"?cobra karlsson skrev: och en portugalpipa
Athena 70CC, 20-24mm förgasare och gärna en bättre pipa så går den som hejsan sedan.
IOM att du åker 3-växlat (som jag) får man vara lite försiktig att göra den för vass/spetsig i registret då man måste ha rätt bra i botten/mellaregistret för att orka igenom växlarna.
mvh Jonas <!-- </EdIndex> --></div>
Zündapp CS50 -80
Suzuki TS -92 X 2
Fram King -59
Suzuki TS -92 X 2
Fram King -59
hade nog tänkt mig 70cc och fet förgasare
men blir nog att vänta lite med det ifall det blir av då jag börjar med moppe-kortet på tisdag och det kostar skjortan när man ska ha så man kan köra allt 
skönt med fler som kör zündapp
/ Karl <!-- </EdIndex> --></div>
Hej!jonTe-Zündapp skrev:Vad är en "portugalpipa"?cobra karlsson skrev: och en portugalpipa
mvh Jonas
hade nog tänkt mig 70cc och fet förgasare

skönt med fler som kör zündapp

/ Karl <!-- </EdIndex> --></div>
-