selma skrev:Ja ett sånt kalas startar nog på 5 lax,bara att ta ställning till om moppen är värd besväret
par_christensson skrev:Jag har en firma i england som är snabba ca. 4 veckor
Max jag har betalat är 400£ för en tank och drygt 125£ för pakethållaren./quote]
Huga!!! Kostar det såna pengar??
Kanske ska åka till Rumänien ändå...
Dessutom har jag hittat en liten buckla i tanken, kan kromnissar buckla ut den eller hur gör jag?
Nästa fråga: Kroma pakethållaren, måste den plockas isär först med pinnar, fjädrar och bygel? <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Dalakrom är duktiga och billiga, hade en 68 zundapp med pungkrossartank som jag ville ha kromad. Dom skulle beta av den samt doppa, den har en polare som är överjävulsk att rikta och polera så det var bara att doppa och priset var 5000 kr dyrt eller billigt välj själv jag sket i det. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Nu snackar vi stummistank och stummispakethållare.
5 000 kr för en Zlödapp-tank...
Egentligen struntar jag i priset (inom rimliga gränser) jag vill bara ha ett bra jobb gjort och helst utan att firman häller ut giftet i dricksvattnet...
Har en flakatank som är kromad men den passar dåligt på stummisen.
Kan sälja den om nån vill sponsra mina kromningar! <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->reportage i nya nostalgia om dala krom borlänge, även reportage om christer abrahamsons läckra e-type.vet inte om den kommit ut i butik än <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Har en polare som lämnade in 2 kofångare till en Mercury 56a omkromade i USA men det var ingen koppar under men dom var raka o fina .så betning samt polering o dopping +yttre o inre dörrhandtag 50000kr blev lite diskussioner då vill jag lova. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Har en svåger som har krom & nickel firma nere i småland. Vågar inte ens tänka på vad den snåla fan skulle ha för jobbet. <!-- </EdIndex> --></div>