Uddevalla 20 april

Tipsa om rallyn, träffar, marknader m.m.
Användarens profilbild
pangerva
Forumsponsor
Inlägg: 6840
Blev medlem: 14 maj 2008, 23:00
Ort: Västra Frölunda/Göteborg och (Tjörn)

Inlägg av pangerva »

Hittade lite småsaker bl.a. Ett Monarscoot emblem NOS som ska sitta på benskydden, 100 kr!
Tog lite bilder på moppar som var till salu men kan inte ladda upp förrän söndag kväll (hoppas jag).
P-plats.se
Inlägg: 1351
Blev medlem: 29 mar 2008, 00:00
Ort: Lilla Edet

Inlägg av P-plats.se »

Den ende från Forat jag såg var Dan L som sålde prylar för glatta livet...
Det enda jag köpte var en kopp kaffe, en dricka och en boll som jag inte vågar skriva hela namnet på...
Fick dock tjôtat med massa annat löst folk och flanerat i vårsolen vilket var grymt kul!
HSE
Inlägg: 5553
Blev medlem: 01 apr 2012, 23:00
Ort: Romelanda

Inlägg av HSE »

Tur med vädret! Jag köpte några småsaker ex ett N.O.S. ställ för 200 kr. Borde ha skrivit en lista över vad jag behöver innan, när man står där bland alla stånd kommer man inte ihåg allt som behövs... Mvh HSE.
Användarens profilbild
alf-johan
Forumsponsor
Inlägg: 5000
Blev medlem: 26 feb 2010, 00:00
Ort: Nymans byhåla Uppland, Svergie

Inlägg av alf-johan »

P-plats.se skrev:Den ende från Forat jag såg var Dan L som sålde prylar för glatta livet...
Det enda jag köpte var en kopp kaffe, en dricka och en boll som jag inte vågar skriva hela namnet på...
Fick dock tjôtat med massa annat löst folk och flanerat i vårsolen vilket var grymt kul!
Du menar negerboll :wink:
Användarens profilbild
Johan Lat
Inlägg: 1191
Blev medlem: 05 maj 2009, 23:00
Ort: Hönö

Inlägg av Johan Lat »

Köpte tre sadlar till flaka/mamba för 200 spänn, två Bing original förgasare till Zündapp för en femtiolapp styck, en NOS kolv Meteor till Zündapp för en hundring, två framlampor som jag skall ha på flakmoped för en hundring, en original omkopplare till Zündapp utan död knappen som inte är lätt att hitta ny för en tjuga, en original cylinder till Zündapp för 40 kronor, dock en avbruten pinnbult samt lite dåligt krökfäste, inget jag inte kan fixa till lätt, fin i loppet samt en hel komplett insturmentpanel till Zündapp 125:a för en 50 lapp . Mycket nöjd med marknaden :P
56:an
Forumsponsor
Inlägg: 11130
Blev medlem: 27 jan 2011, 00:00

Inlägg av 56:an »

Bra affärer Johan... :thumb:

Egentligen är det dumt och harva runt på Tradera, det vore nog bättre och spara slantarna så man har lädret fyllt till marknaderna.
Användarens profilbild
pangerva
Forumsponsor
Inlägg: 6840
Blev medlem: 14 maj 2008, 23:00
Ort: Västra Frölunda/Göteborg och (Tjörn)

Inlägg av pangerva »

Då glömde man datorn på landet så några bilder blir det inte ikväll. :cry:
Användarens profilbild
Lolalola
Moderator
Inlägg: 2973
Blev medlem: 25 jun 2010, 23:00

Inlägg av Lolalola »

Johan Lat skrev:Köpte tre sadlar till flaka/mamba för 200 spänn, två Bing original förgasare till Zündapp för en femtiolapp styck, en NOS kolv Meteor till Zündapp för en hundring, två framlampor som jag skall ha på flakmoped för en hundring, en original omkopplare till Zündapp utan död knappen som inte är lätt att hitta ny för en tjuga, en original cylinder till Zündapp för 40 kronor, dock en avbruten pinnbult samt lite dåligt krökfäste, inget jag inte kan fixa till lätt, fin i loppet samt en hel komplett insturmentpanel till Zündapp 125:a för en 50 lapp . Mycket nöjd med marknaden :P
Var det den med varvräknare och alltihopa? :shock:
Användarens profilbild
Johan Lat
Inlägg: 1191
Blev medlem: 05 maj 2009, 23:00
Ort: Hönö

Inlägg av Johan Lat »

Såg en likadan men dom skulle ha femhundra, denna hittade jag längst ner i nån spann.
Användarens profilbild
Lolalola
Moderator
Inlägg: 2973
Blev medlem: 25 jun 2010, 23:00

Inlägg av Lolalola »

Skönt, annars hade jag grämt ihjäl mig över att jag aldrig ens frågade om priset. På den där som låg framme alltså.
Användarens profilbild
JanneL
Forumsponsor
Inlägg: 3378
Blev medlem: 15 mar 2010, 00:00
Ort: Tärnsjö

Inlägg av JanneL »

alf-johan skrev: Du menar negerboll :wink:
Vågat Affe :mutt: :mutt:
Skriv svar