Speedview är det jag använder, hämtade den på Play för Android, gratisversionen är det jag använder.
Enkel att använda. Det man ska tänka på är att om man klickar på Inställningar så kan man välja "Dashboard" och där välja "Advanced" för att kunna se sträcka man kört o.s.v samt nollställa.
Man lär sig snabbt vad man behöver ställa in o.s.v.
arvikaraggarn skrev:Tur att ja inte ä ensam på skolan kallas ja gubben föratt ja spelar vinyl å kasettband istället för usb.. men ja ä lika glad för dä
Du vet väl att även fast man gillar gammalt kan man även gilla nytt
Själv är jag en som gillar äldre saker överlag, men har väl lärt mig att inte vara främmande för ny teknik. Så jag har flera vinylspelare och förstärkare och kassetspelare likväl som många datorer och HTPC o mediaspelare o.s.v. för musik och film m.m.
(T.om rullbandspelare har jag Och stenkakor)
Jag chockade alla på jobbet när jag halade upp den första gången
Det är lite mot min image
Ett annat problem är att det är svårare att skriva SMS samtidigt som man gör nåt annat
Utan riktiga knappar att trycka på så måste man ju titta på skärmen för att kunna träffa rätt bokstav
Med den gamla kände man ju vilken knapp man hade fingret på
Grabben kom in till mig och sade att det var ingen fara om jag tappade min telefon i vattnet!!
Den har ju SIMkort sa han .
6 År är han, vad månne det bli
Halvars skrev:Grabben kom in till mig och sade att det var ingen fara om jag tappade min telefon i vattnet!!
Den har ju SIMkort sa han .
6 År är han, vad månne det bli
Braxmatte skrev:
Utan riktiga knappar att trycka på så måste man ju titta på skärmen för att kunna träffa rätt bokstav
Min första s.k. dator (Sinclair ZX80) hade inga knappar på tangentbordet, utan bara en platt plastskiva med tryckta tecken på.
Naturligtvis omöjlig att skriva på, annars hade väl de flesta tangentbord till datorer idag varit knapplösa...
hmm, magert med tips om en android-app som visar hastighet, och kan visa högsta hastighet så man kan ha den i fickan
och sen hala fram nallen och se hur fort/sakta? man kört.
Gärna hur man hittar åt den också.
Jag har fluktat på PlayButik å det finns rätt många där, både gratis och betal.
Men det vore bra å få lite tips, alla torde väl inte vara superbra antar jag.