Arosmarknaden i Västerås i helgen.

Tipsa om rallyn, träffar, marknader m.m.
Användarens profilbild
alf-johan
Forumsponsor
Inlägg: 5000
Blev medlem: 26 feb 2010, 00:00
Ort: Nymans byhåla Uppland, Svergie

Inlägg av alf-johan »

bryggaren skrev:
Rexxy skrev:En "komplett" 3 vxl sachsmotor. 250kr. Lite skönhetsfel, men frisk vev, komplett växellåda med kick, komplett växelmekanism, komplett koppling. Växelkåpa lite dåligt skick, men kanske räddningsbar. Fick med en cylinder som smakat för mycket borr! Saknade magnetkåpa och en brytarspets. Tyckte det var värt det! :wink:

Blocket var dock sprucket vid ena pinnbultsfästet, så jag köpte ett extrablock med låda i för 100kr. Jag TROR jag köpte den av Bryggaren? Var bredvid Braxmatte så.


Missade även ett dubbelnocksnav! :( Såg den i början av marknaden, 350kr. Tänkte återkomma när jag gått en hel runda, men den blev såld minuten före jag kom tillbaka! :evil:
Jag sa ju att jag hade rea... 8)
Och tutor sålde jag för mellan 20-40:- st, styren för 40:- osv. Sålde nog grejer till alla som visade något intresse, vinst ibland förlust ibland, men så ska det ju var så även jag nöjd. Som sagt, en del verkar tro att det går att köpa nya grejer för en spottstyver, kom tillbaka till jorden. Sådant händer inte varje gång (läs "marknad").
Ja det tror folk, men det går inte att köpa fina grejor för en spottstyver, bara sälja för det om man själv vill :shock:
Användarens profilbild
Rexxy
Inlägg: 2686
Blev medlem: 09 jan 2008, 00:00
Ort: Västerås
Kontakt:

Inlägg av Rexxy »

350kr för det här tycker jag inte var bortkastade slantar direkt. :)

Växelkåpan är dock som en ost med hål.....
Bild
Skriv svar