Tack för tipset! Jag skulle absolut kunna tänka mig en sånn i samlingen, men just nu är det fullt på båtmotorsidan. När man kommit på bättre lösningar för uppställning så kanske det får plats någon till.
Utställningen öppnar i morgon, måndag. Vi kommer att ha öppet söndag, måndag, tisdag 12-15. Övriga visningar måste bokas i förväg.
Obs! För allergiker kan det vara bra att veta att i en del av den gamla ladugården har det funnits hästar. Detta utrymme inkluderas inte i utställningen men är man kraftigt allergisk så kan man få en reaktion. Även lösspringande katter finns på gården. Dessa bör has i åtanke då man kör in eller ut på parkeringen.
Vi har pga av detta haft fullt upp den sista tiden, därav att jag varit lite frånvarande på forumet och på mailsvar.
Trots allt slit så är ''moppelogen'' inte på något sätt perfekt, utan utställningen kommer att förfinas och förbättras eftersom. Men så ska det vara tycker jag, den dagen men blir färdig med allt så har man inget att sträva efter.
Ser fram emot lite invigningsbilder. Norrtäljegänget räknar fortfarande med att komma upp på Raketrallyt, just nu är vi fyra och full bil. Men det kan minska om jag känner mina polare rätt, så bil/släpplats från Norrtälje kan finnas om nån är intresserad.
Dakota 66 2 st, 67, 76
Dakota 72, 74 Guld
Dakota 79 660 mil
Alabama 75 280 mil
MC 50 66
Monza M 50, 3 C
Magnum Vit
Sears sabre 400 miles
Dakota 3000
Monza 4 speed 84 397 mil
Racing 74
Colorado Gul och rödbrons
Velux 67
Maxi 79, 90, 90
M125 70
Alabama ljusblå 1962
Nevada 80 röd,
Puch Trail 50 cc 70-talare
Dixie 1963
Mexico 1968
Arizona 76
Montana L
M-50
Zündapp 517 71
Yamaha DT 89
Raketsport skrev:Ja, nu så har jag kollat in "Turist på väg"
Vi kunde inte låta bli att skratta att Classic valt bilden där Mona har tungan ute
Utställningen är under uppbyggnad och kommer att ändras och förbättras från år till år.
Välkommen!
Jag kollade också "Turist på väg" och tänkte boka en förhandsvisning. Men det var ingen som svarade på telefonnumret som stod i tidningen. Det fick bli en tur runt Vännäs motorbana istället. På utsidan staketet alltså.
Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för det Lolalola. Är slarvig på att ta med mig mobilen, så här innan visningarna påbörjas.
Utställningen är först klar för visning först idag men det är klart att du hade fått komma i alla fall.
Fr.o.m i morgon kan jag nås på det uppgivna telefonnumret. Ja kommer att nås säkrast under visningstiderna söndag-tisdag 12-15 eller mellan 15-16 onsdag-fredag.