musköchrister skrev:fått tips om att han kan bo i arlöv.,och ha postbox i kvidinge
Han har adress i Arlöv. Konstig människa, vara 47 år och inte kunna bättre.
Fick kontakt på en Classic Motor annons via en gubbe i 60års åldern och trodde att han var ok men visade sig vara ett rövhål så mitt förtroende för folk har dalat. Även om dom visar sig vara en typ som man kan tro sig lita på.
Jag rekommenderar blocketpaketet om man ska köpa nått.
Senast redigerad av mopedus den 09 feb 2014, 14:56, redigerad totalt 1 gång.
pangerva skrev:
Angav bara gamla och nya auktionsnumret så tog de bort den första avgiften direkt.
Fick göra så nyss då en bajkorv klickad på köp nu i kväll på en av mina auktioner men det var hans mobiltelefon som köpt sa han så han ville ej betala..
pangerva skrev:
Angav bara gamla och nya auktionsnumret så tog de bort den första avgiften direkt.
Fick göra så nyss då en bajkorv klickad på köp nu i kväll på en av mina auktioner men det var hans mobiltelefon som köpt sa han så han ville ej betala..
Han har varit igång under flera omgångar på Tradera de sista 10 åren under många olika alias. Varje gång han öppnar ett nytt konto blir han avstängd efter ett tag. Alltid på grund av ofullbordade köp.
Senast redigerad av 60 cc den 13 feb 2014, 11:22, redigerad totalt 3 gånger.
Annons som fanns på Blocket om två st Autisa 75cc Big Bore kit. L..f A...e.....n i Arlöv alias Florida67 på en del forum har blåst ett antal personer Bla mig. 5000:- som blev dyra läropengar. Konstigt att man aldrig sett hans namn förrut i Puchkretsar. Polisanmälan blir gjord idag. L.... finns med på flera Facebooksidor (*edit)
Detts skrivs enbart för att inte andra ska drabbas. Och OM nån på detta forum blivit drabbad åk till Polisen och gör en anmälan, ju fler vi är desto bättre.
Han har även vid detta tillfälle hotat både mig och min dotter(som bor i Skåne)med påhälsning om jag inte slutar med min skit , som han skriver
Polisanmälan gjord. Ärendenummer: 0400-K6706 -14
Med vänlig hälsning Jocke Widin Eskilstuna "Scalex" CoAdmin ProBoards Puchforum
Read more: (*edit)
PS.Fritt för moderator att ta bort OM det inte är passande...........
Redigerat inläggen pga att det strider mot PUL-lagen - Raketsport