pangerva skrev:FB är helt ok om man inte är med i dessa grupper vilket man inte behöver vara faktiskt.
FB.... För mig är den förkortningen synonym med Flashbackforumet. ;)
Å.... Jag är en 6:e medlem i våga vägra fejsbook
Nej i Flashbackforumet är jag inte med, det är för grovt för mig.
På fejan finns jag däremot.
En forummedlem som var med i VVFB och som var väldigt säker på att det var i VVFB han hörde hemma har för ett tag sedan konverterat och antagit fejan som sin baby.
Så det är väl inte svårare än att byta från Crescent till Zündapp.
Zündapp 1968 KS50 Super Sport Special
Monarped ombyggd M349F -59
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
pangerva skrev:
Ni kanske har släktingar eller vänner som skulle uppskatta om ni inte VVFB.
Man har ju oftast telefonnummer till släktingar och vänner. Tror nog att de flesta vänner hellre vill ha ett telefonsamtal än att få se en bild på ens middag på Facebook
Raketsport skrev:Nej, jag föredrar forum alla dagar på året. Här man kan återgå till ämnen och inte skapa nya inlägg hela tiden, återknyta till gamla inlägg och söka för att svar på sina frågor.
Raketsport skrev:Man har ju oftast telefonnummer till släktingar och vänner. Tror nog att de flesta vänner hellre vill ha ett telefonsamtal än att få se en bild på ens middag på Facebook
Raketsport skrev:
Man har ju oftast telefonnummer till släktingar och vänner. Tror nog att de flesta vänner hellre vill ha ett telefonsamtal än att få se en bild på ens middag på Facebook
Det var förbanne mig det finaste jag har hört sedan jag konfirmerades
Jag behöver inte vara med för min jobbarkompis berättar allt som händer
Han är den mest nyfikna person som finns i hela värden och han FATTAR INTE hur man kan klara sig utan FB
Men har man ingen hobby och bara växlar mellan jobbet och TV-fåtöljen...