Puch Racing II
Re: Puch Racing II
Bytt morot?
Jag fick köra på 80/90 framdäck för att få plats.
Jag fick köra på 80/90 framdäck för att få plats.
Projekt 1976 Puch Dakota 3000
Jo jag har inte riktigt bestämt mig ännu. Det blir ju mycket snyggare med originalmotorn, men än så länge hänger ju grejorna löst.
Jag skall försöka med ett 100-däck idag. Det blir ett över här bredvid men antagligen blir det väl tight med det.

Jag skall försöka med ett 100-däck idag. Det blir ett över här bredvid men antagligen blir det väl tight med det.
Häng på trenden och kör med AM6! ;)
Jag fick äntligen tag på ett bakhjul igår. Det satt ett monsterdäck på och antagligen var alltsammans från Kina men absolut helt funkis. Dock blir det trumbroms bak igen.

Efter justering.

Efter justering.

Senast redigerad av Lolalola den 15 jul 2014, 19:19, redigerad totalt 1 gång.
Monsterhjul.. Med den bredden på hjul behöver du inget
Parkeringsstöd det är bara att släppa
moppen så står den själv
Parkeringsstöd det är bara att släppa
moppen så står den själv

Brandgul! Jag har alltid velat ha nåt brandgult så jag passade på. Om någon har en luftburk/verktygslåda /sidokåpor till salu så skulle jag kunna vara väldigt slösaktig.

Fan Fan det är som alltid när du gör något Lolalola
. Det blir grymt snyggt o dessutom har den fan bra färg smak ,

Mycket imponerande snygg färg!

. . . F
- pangerva
- Forumsponsor
Avis och sugen. 

Zündapp 1968 KS50 Super Sport Special
Monarped ombyggd M349F -59
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
Monarped ombyggd M349F -59
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt:
Orange/brandgult kan aldrig bli fel. Blir tok-snyggt!
Försten, Vilka sulor!
Försten, Vilka sulor!

//Jossan
Josefine Andersson
Josefine Andersson
Tack för de fina orden allesammans.
Idag har jag äntligen fått på framskärmen. Det var lite bökigt eftersom skärmfästena satt på utsidan gaffelbenen. Skärmen täcker däcket... sådär bra. Fast vill man vara fin så får man ju lida pin. En bredare skärm får inte plats, plus att jag inte hade nån. Men jag skulle behöva ett däck med högre profil. Nu passar varken en 17- eller 18-tumsskärm och det blir lite lätt offroadkänsla om man sätter sig ner på huk och kollar.

Idag har jag äntligen fått på framskärmen. Det var lite bökigt eftersom skärmfästena satt på utsidan gaffelbenen. Skärmen täcker däcket... sådär bra. Fast vill man vara fin så får man ju lida pin. En bredare skärm får inte plats, plus att jag inte hade nån. Men jag skulle behöva ett däck med högre profil. Nu passar varken en 17- eller 18-tumsskärm och det blir lite lätt offroadkänsla om man sätter sig ner på huk och kollar.

Fy satiken så grannt!
snyggt så man blir tårögd...
passar ju kanonfint i den orange lacken... 

Tack tack!
Yasuni till Puch Racing, tillverkade i mycket begränsad upplaga hösten 1975... men näää jag kunde inte låta bli. Det stod ju ändå mot väggen i garaget och blev ganska slimmat mot ramen med små modifieringar, plus att det sitter i originalfästena. Jag får se om jag behåller det på.

Yasuni till Puch Racing, tillverkade i mycket begränsad upplaga hösten 1975... men näää jag kunde inte låta bli. Det stod ju ändå mot väggen i garaget och blev ganska slimmat mot ramen med små modifieringar, plus att det sitter i originalfästena. Jag får se om jag behåller det på.