Dt50r kan bli självgående om man har för höga tomgångsvarv och är för vårdslös med kopplingen.men,dt50r far bara iväg nån meter sedan tippar dt50r omkull och gör ett halft varv på kopplings handtaget som går av koppen på och motorn stannar
dt50r skrev:Dt50r kan bli självgående om man har för höga tomgångsvarv och är för vårdslös med kopplingen.men,dt50r far bara iväg nån meter sedan tippar dt50r omkull och gör ett halft varv på kopplings handtaget som går av koppen på och motorn stannar
En lösning kan ju vara att inte stå bredvid din dt50r när du släpper kopplingen...
Denna vaz niva har elektronisk intrumentbräda och handvärmare samt handskydd och styrskydd +blir motorstarkare ju mer brännsle den får.höjning av nålen gör att munstycket ökar till 76,4 från 76,3 och på det nya brännslet blir dt50r vridstarkare utan att effekten stiger,jag vridtrimmar dt50r bara medans motoreffekten förblir oförändrad,då går den inte fortare.men,den orkar mer istället,blir samma effekt som 70c.c fast med bara 2,82hkr effekt i motorn,som en 70c.c.m:s lågeffektare
dt50r skrev:Denna vaz niva har elektronisk intrumentbräda och handvärmare samt handskydd och styrskydd +blir motorstarkare ju mer brännsle den får.höjning av nålen gör att munstycket ökar till 76,4 från 76,3 och på det nya brännslet blir dt50r vridstarkare utan att effekten stiger,jag vridtrimmar dt50r bara medans motoreffekten förblir oförändrad,då går den inte fortare.men,den orkar mer istället,blir samma effekt som 70c.c fast med bara 2,82hkr effekt i motorn,som en 70c.c.m:s lågeffektare