<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->nI FÅR VÄL FÖRSÖKA LIRA TILL EN cRECSENT LÅT så ni kan va med på MTV galorna i det stora landet <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->De can ju spela in en cover på Queens gamla slagdänga och kalla den "We have a Champion" <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->försök göra som kjellas traktorkapell...dom kompar ju musiken med en bolinder munktell...går nog att fixa en del riviga sound med en sachs oxå ...eller kanske börja spela sachsofon <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Vi ser fram emot en inspelning
O ja, se till att det blir bra så att alla får ta del av talangerna. <!-- </EdIndex> --></div>
Zündapp 1968 KS50 Super Sport Special
Monarped ombyggd M349F -59
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
Raketsport skrev:Känner mig som värsta linslusen, det är skumt för vi har aldrig kontaktat media eller tidningar och velat vara med i reportage... De har bara hittat oss och frågat.
...vet vad du menar och jag blev själv mycket förvånad när Bilsport ringde och ville göra repotage om min gamla Golf.
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Att släpa sig fram 18 hål i väntan på att framförvarande ska hitta sina bollar ger ingen motion, bara ca 10 km på 4 timmar
Det är 2,5 km/h dvs samma fart som en 9 månaders baby kryper <!-- </EdIndex> --></div>
Zündapp 1968 KS50 Super Sport Special
Monarped ombyggd M349F -59
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
tompa skrev:nI FÅR VÄL FÖRSÖKA LIRA TILL EN cRECSENT LÅT så ni kan va med på MTV galorna i det stora landet
Gör som larvenklubben dom har en seriös låt på hemsidan (heja larven du är min vän.. låt oss göra vita spår i snön i år igen....) <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hm, sjunga nu vet ni inte vad ni utmanar oss till. Vi har sällan ens vett att skämmas... Har gott om Sachskomp till Sachspartyt.
P-Plats - Snygg Golf och trevligt reportage! <!-- </EdIndex> --></div>