Trodde i min enfald att jag skulle hinna riva isär hela moppen, men attans vad svingaxeln satt! Fick såga bort den tillslut så
nu blir det kanske en stund i garaget i morgon för att avsluta steg ett i projekt E-type!
det framnavet ska du va stolt över Lasse....Puchlasse skrev:Jag tycker att du missade nåt helt otroligt idag ,då vi var i volvoland, en sån samling vi såg, och reservdelslagret var helt otroligt. Musköchristers rätt häftiga Volvolager var bara förnamnet, ska lägga in bilder i morgon då jag är på jobbet och har lite bättre internet. Sen hamnade det en Puch ( Tror jag ) i mitt garage också som kommer att knäcka vilken Sachs som helst uppför kvisthamrabacken. Men det står Sachs på framnavet så jag måste nog ta fram Dremeln och justera lite. Så pyssla du med din Etype, så ska jag leka med Puch. Först uppför backen i vår vinner...
Puchlasse skrev:Jag tycker att du missade nåt helt otroligt idag ,då vi var i volvoland, en sån samling vi såg, och reservdelslagret var helt otroligt. Musköchristers rätt häftiga Volvolager var bara förnamnet, ska lägga in bilder i morgon då jag är på jobbet och har lite bättre internet. Sen hamnade det en Puch ( Tror jag ) i mitt garage också som kommer att knäcka vilken Sachs som helst uppför kvisthamrabacken. Men det står Sachs på framnavet så jag måste nog ta fram Dremeln och justera lite. Så pyssla du med din Etype, så ska jag leka med Puch. Först uppför backen i vår vinner...
Var hurRaketaren skrev:det framnavet ska du va stolt över Lasse....Puchlasse skrev:Jag tycker att du missade nåt helt otroligt idag ,då vi var i volvoland, en sån samling vi såg, och reservdelslagret var helt otroligt. Musköchristers rätt häftiga Volvolager var bara förnamnet, ska lägga in bilder i morgon då jag är på jobbet och har lite bättre internet. Sen hamnade det en Puch ( Tror jag ) i mitt garage också som kommer att knäcka vilken Sachs som helst uppför kvisthamrabacken. Men det står Sachs på framnavet så jag måste nog ta fram Dremeln och justera lite. Så pyssla du med din Etype, så ska jag leka med Puch. Först uppför backen i vår vinner...![]()
ursäktai din tråd testo...kunde ju inte låta bli å komentera..
Jag skulle nog vilja tävla i kvisthamrabacken. Vad sägs om efter Pythagoras rallyt???Puchlasse skrev:Jag tycker att du missade nåt helt otroligt idag ,då vi var i volvoland, en sån samling vi såg, och reservdelslagret var helt otroligt. Musköchristers rätt häftiga Volvolager var bara förnamnet, ska lägga in bilder i morgon då jag är på jobbet och har lite bättre internet. Sen hamnade det en Puch ( Tror jag ) i mitt garage också som kommer att knäcka vilken Sachs som helst uppför kvisthamrabacken. Men det står Sachs på framnavet så jag måste nog ta fram Dremeln och justera lite. Så pyssla du med din Etype, så ska jag leka med Puch. Först uppför backen i vår vinner...
Mopedram räcker väl i sådana tävlingar!!Puchlasse skrev:50 cc ?