Intresse koll för compacten. Nu med bilder!

Användarens profilbild
zappafan
Forumsponsor

Inlägg av zappafan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
S_Compakt skrev: Du menar att man redan ligger på topp...
Stackars människa om du bara kört sachs... staff_italiamac_fastidioso.gif <!-- </EdIndex> --></div>
Idrott luktar svett - Sport luktar bensin..
Användarens profilbild
NRoos

Inlägg av NRoos »

zappafan skrev:
S_Compakt skrev: Du menar att man redan ligger på topp...
Stackars människa om du bara kört sachs... staff_italiamac_fastidioso.gif
Instämmer helt mefipallina_yahoo.gif <!-- </EdIndex> --></div>
S_Compakt

Inlägg av S_Compakt »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag har kört det mesta

men när det käller att få en känsla så är det ju bara ett märke som gäller <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
zappafan
Forumsponsor

Inlägg av zappafan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Olustkänsla? evildevil <!-- </EdIndex> --></div>
Idrott luktar svett - Sport luktar bensin..
Användarens profilbild
NRoos

Inlägg av NRoos »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Här kommer lite bilder då. Förlåt för att moppen inte är i centrum av bilden men det är lite svårt att ta kort när displayen inte funkar :?

Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
NRoos

Inlägg av NRoos »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Kan tänka mig att sälja motorn och ramen sepparat. Nån som kommer med nått bud på ramen? <!-- </EdIndex> --></div>
Pälle

Inlägg av Pälle »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag har ju inte så jättelångt :roll: Vad ska du ha för rubbet? Ska till Umeå i morgon.... <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
NRoos

Inlägg av NRoos »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ja du. Den startar ju och så jag har kört med den men då var växelkåpan inte så bra lagad. Hade ba kemisk metall då men nu är den svetsade av en som jobbar på cue dee och dom håller på mest med aluminium grejjer så det ska hålla ordentligt. Du måste justera växlarna , lacka stötdämparna och göra elen lite snyggare så har du en fin compact. Du får med avgassystemet som jag fick med men det var jäkligt fult och det är fel mutter på det. Följer med nå småkrafs också. Har även en florida automat som skulle kunan vara till salu plus en massa andra moppedelar. Du kan ju kika på det också om du kommer förbi och tittar på compacten.

Tänkte mig kanske där kring 7000 <!-- </EdIndex> --></div>
cobra karlsson
Kontakt:

Inlägg av cobra karlsson »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->7000 22_yikes.gif <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
NRoos

Inlägg av NRoos »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ja men vad tycker du den är värd då? <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
pangerva
Forumsponsor

Inlägg av pangerva »

cobra karlsson skrev:7000 22_yikes.gif
Håller med Cobra!
Men utan att vara elak (ja det vill jag absolut inte) men....har du inte kollat vad en liknande Compakt kostar på blocket? Eftersom jag inte bor i närheten eller är köpare heller för den delen ska jag inte skriva något pris men ....kolla på Blocket :shaking shocked: <!-- </EdIndex> --></div>
Zündapp 1968 KS50 Super Sport Special
Monarped ombyggd M349F -59
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
Användarens profilbild
pangerva
Forumsponsor

Inlägg av pangerva »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Här är en (skapligt) fin Compakt för .......:?

http://www.blocket.se/vasterbotten/Crescent_compact__BILLIGT__24605544.htm?ca=2&w=2

Det finns billigare..... <!-- </EdIndex> --></div>
Zündapp 1968 KS50 Super Sport Special
Monarped ombyggd M349F -59
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
Användarens profilbild
NRoos

Inlägg av NRoos »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Klart det finns billigare och det kommer alltid finnas billigare saker jämt. Såg en gammal zündapp för 600 spänn så visst. Men jag kan ju annars sälja bara chassit och motorn för sig. Det också en 4 växlad med 60cc kit såg att bara förgasaren utan luftburk har bud på 900 spänn på tradera och det är samma modell som jag har. Men jag har lagt ut lite pengar på affären så man vill ju ha tillbaka lite. Kan visserligen sänka mig till 6000 då går jag +-0.
Antingen är man intresserad eller inte och det saknas lite delar på moppen men allt ska finnas, kedjeskydd, verktygslåda osv. <!-- </EdIndex> --></div>
S_Compakt

Inlägg av S_Compakt »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->7000 :UH:
Jodå , visst är en 4 växlad motor värd lite mer , men en hel växelkåpa är ju ett krav ,kostar ju nästan en tusing bara det

skulle tro att du ska vara glad för 5 papp

http://www.blocket.se/goteborg/Crescent_Compact_1252_24761513.htm?ca=2&w=3 säkert prutbar <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
NRoos

Inlägg av NRoos »

S_Compakt skrev:7000 :UH:
Jodå , visst är en 4 växlad motor värd lite mer , men en hel växelkåpa är ju ett krav ,kostar ju nästan en tusing bara det

skulle tro att du ska vara glad för 5 papp

http://www.blocket.se/goteborg/Crescent_Compact_1252_24761513.htm?ca=2&w=3 säkert prutbar
Hmm.. Ja då äre bestämt. Det blir tradera allt åker på. Iallafall motorn så får man se vad man får för den. sen kan man sälja ramen för en billig peng om det är något sug efter motorn. Ingen som är sugen på en florida automat då? <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar