fiat 126 berlina -76
-
-
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
</a> <!-- </EdIndex> --></div>
[url=http://www.postimage.org/image.php?v=Ts2d5yq0]Alabamamannen skrev:Tycker franska bilar kan vara rätt vackra...Här är en Peugeot 404 -65 som jag bytte mot en Husqvarna Novolette i somras
<a href="http://www.postimage.org/image.php?v=Ts2d3TF0" rel="nofollow" target="_blank" class="postlink">

Franska bilar
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hej!Franska bilar kan vara vackra!.Du menar väl fransyskor?.
MVH/Valter. <!-- </EdIndex> --></div>
Re: Fiat
Finns det ens såna ? <!-- </EdIndex> --></div>
äldre japaner ??valter skrev:Hej!Ja ska man börja att resonera om bilar och vilka som är slitvargar så är det väl inga som slår äldre volvo och japaner.Franskt och Italienskt är en historia för sej.
MVH/Valter.
Finns det ens såna ? <!-- </EdIndex> --></div>
-
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Det enda som står kvar av äldre japaner e väl motorn o lådan kanske minns mamma o pappas honda när ja va liten den gick o gick bara men rostad bort så de va inte mkt kvar av den till slut mer än motor o låda! <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
-
Har letat efter en 70tals Celica i flera å nu men inte lyckas hitta någon fin till rätt pris.
Men Tyska bilar rostar ju inte mycket mindre dom. <!-- </EdIndex> --></div>
Håller helt med om att rosten tar dom.NiklasHögberg skrev:a som står kvar av äldre japaner e väl motorn o lådan kanske minns mamma o pappas honda när ja va liten den gick o gick bara men rostad bort så de va inte mkt kvar av den till slut mer än motor o låda!
Har letat efter en 70tals Celica i flera å nu men inte lyckas hitta någon fin till rätt pris.
Men Tyska bilar rostar ju inte mycket mindre dom. <!-- </EdIndex> --></div>
-
Franskt
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hej igen!Ska man prata om slittåliga bilar så är dom franska bilarna under all kritik.Finns det någon Renault 4 och Peugeot 204 Citroen Visa kvar?.Nej dom är nog borta för länge sen.En japanbil gick i ur och skur ca 10år utan problem.Franska var inne på verkstad många gånger på den tiden för det ena felet efter det andra.Om dom ens fanns kvar efter 10år.
Re: Franskt
http://www.blocket.se/jonkoping/Toyota_Corolla_KE20__75_23351278.htm?ca=6&w=3 <!-- </EdIndex> --></div>
Ja , dom du nämner var ju inte direkt bra , men faktum kvarstår en japansk 70-talare finns intevalter skrev:Hej igen!Ska man prata om slittåliga bilar så är dom franska bilarna under all kritik.Finns det någon Renault 4 och Peugeot 204 Citroen Visa kvar?.Nej dom är nog borta för länge sen.En japanbil gick i ur och skur ca 10år utan problem.Franska var inne på verkstad många gånger på den tiden för det ena felet efter det andra.Om dom ens fanns kvar efter 10år.
MVH/Valter.
http://www.blocket.se/jonkoping/Toyota_Corolla_KE20__75_23351278.htm?ca=6&w=3 <!-- </EdIndex> --></div>
-
-
-
Trevlig bil i alla och själv har jag länge varit på G att köpa en Fiat 124 Sport Spider av en kusin men så blev det en Golf istället... <!-- </EdIndex> --></div>NiklasHögberg skrev:man får nog visa vilken bil man vill bara det är en veteran o inget modernt skit. hehe visar min bil då det är den enda ja har som e något att visa.
-
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->ja din golf har ja sett i tidning. den e ju hur snygg som helst. den har du lyckats bra med. håll den i skick. e helnöjd me min lilla racer fiat. den e liten men naggande god. hehe <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248