Vurpollon köpes!

Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->56 är det i stort sett bara tjejer som har. Har du mätt huvudet Cadillac?
Omkrets i cm = storlek. <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
tompa
Kontakt:

Inlägg av tompa »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Raketsport skrev:56 är det i stort sett bara tjejer som har. Har du mätt huvudet Cadillac?
Omkrets i cm = storlek.
Han är kanske stockholmare = liten hjärna staff_gemini-1.gif mefipallina_yahoo.gif <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
NRoos

Inlägg av NRoos »

Raketsport skrev:56 är det i stort sett bara tjejer som har. Har du mätt huvudet Cadillac?
Omkrets i cm = storlek.
Ja de vill jag hålla med om men är man nog envis kan man klämma på sig allt, eller det var vad jag trodde :oops: <!-- </EdIndex> --></div>
Cadillac

Inlägg av Cadillac »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Raketsport:
Jo huvet mäter ~57cm.
tompa:
Visserligen är jag stockholmare men inte har jag mindre hjärna för det.
NRoos:
Jo den borde passa bra!
Att jag kanske har litet huvud beror nog på att jag bara är 16år :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
NRoos

Inlägg av NRoos »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ok ja då äre bara du slår till :P För 600 spänn är relativt billigt då lädret är i så pass fint skick och utsidan är också fräsch även om klistermärkena har en viss patina men det blir bara snyggare enligt mig :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
NRoos

Inlägg av NRoos »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Skulle du ha hjälmen? <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
NRoos

Inlägg av NRoos »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->var du sugen på hjälmen eller inte? Annars säljer jag den på annat sätt. <!-- </EdIndex> --></div>
Humbug

Inlägg av Humbug »

tompa skrev:
Omkrets i cm = storlek.
Han är kanske stockholmare = liten hjärna staff_gemini-1.gif mefipallina_yahoo.gif
Vet du vad det är för likhet med spermier och stockholmare? det finns en jävla massa av dom, men inte många det blir folk av! :twisted: staff_gemini-1.gif <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
pangerva
Forumsponsor

Inlägg av pangerva »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->stockholmsparet som säger till sina vänner Göteborgsparet:
"Vi säger alltid Kal och Ada när vi pratar om er, vad säger ni när ni pratar om oss?"

Göteborgsparet: "Vi snackar aldrig om er" <!-- </EdIndex> --></div>
Zündapp 1968 KS50 Super Sport Special
Monarped ombyggd M349F -59
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
Samuel

Inlägg av Samuel »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->En bit från där jag bor finns det en "stad" som heter älmsta, där finns det en fällbro, förra sommaren hade dom skrivit på bron: Åk hem jä*la 08:or på bron. Så när den åkte upp så såg alla bilar i kön vad det stod på den, och eftersom på sommaren så är 80% i Roslagen stockholmare så var det ganska roligt :D <!-- </EdIndex> --></div>
fd Körmoped
Cadillac

Inlägg av Cadillac »

NRoos skrev:var du sugen på hjälmen eller inte? Annars säljer jag den på annat sätt.
Joo jag är intresserad, men jag försöker fixa fram stålarna. om du trötnat på att vänta så sälj den till någon annan. <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
NRoos

Inlägg av NRoos »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ja jag tror faktiskt den åker ut på tradyra. Jag har blivit i mån om pengar då våren börjar komma fram snart å då vill jag ha bilen klar. <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
zappafan
Forumsponsor

Inlägg av zappafan »

NRoos skrev:...då vill jag ha bilen klar.
Är det nån skoj bil? (gammal) <!-- </EdIndex> --></div>
Idrott luktar svett - Sport luktar bensin..
Cadillac

Inlägg av Cadillac »

NRoos skrev:Ja jag tror faktiskt den åker ut på tradyra. Jag har blivit i mån om pengar då våren börjar komma fram snart å då vill jag ha bilen klar.
Förstår dig helt :wink:
Jag får följa den där istället :) <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
NRoos

Inlägg av NRoos »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Gör så. Vem vet den kanske blir billigare :wink: Nä de är väl ingen speciell bil precis zappa. Det finns en del vita pv:isar i robban så du lär nog inte blir så förvånad, dock har jag slotmags hehe :D fast den startar ännu inte... är nå j*vulskap med gnistan mistick_badwords <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar